جستجو

بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ

شرایط اقتصادی این روزها، نوسانات شدید ارزی و وضعیت بازار موبایل باعث شده انتخاب یک گوشی با مشخصات و ویژگی‌های کاربردی و قیمت مناسب برای کاربران سخت شود. همچنین جستجو برای پیدا کردن مدل‌های گوشی که ارزش خرید بالایی داشته باشند به یکی از دغدغه‌های آنها تبدیل شده است. سامسونگ در میان برندهای موجود در بازار به عنوان یکی از برندهای محبوب در صنعت تلفن همراه، گوشی‌هایی با ویژگی‌های متنوع و جذاب ارائه می‌دهد. از گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ و روان تا گوشی‌هایی با دوربین‌های پیشرفته، سامسونگ محصولاتی را برای همه نیازها فراهم کرده است. برای مثال، گوشی‌های سامسونگ از سیستم عامل اندروید و پردازنده‌های قدرتمندی مانند Exynos و Snapdragon پشتیبانی می‌کنند. همچنین، برخی از گوشی‌های سامسونگ دارای دوربین‌های پیشرفته‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند تا عکس‌های با کیفیت بالا بگیرید. در کل، محصولات سامسونگ، گزینه‌های خوبی برای افرادی هستند که به دنبال یک گوشی با ویژگی‌های متنوع و کارآمد هستند و در ادامه این مقاله قصد داریم تا در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین گوشی‌ سامسونگ با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. همچنین برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ و خرید اینترنتی محصولات این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایکالاتو، قسمت موبایل سامسونگ سر بزنید.

 

بهترین گوشی های سامونگ با قیمت مناسب

 

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

رنج قیمت تا 8 میلیون در بازار گوشی موبایل شامل اقتصادی‌ترین محصولات هر کمپانی می‌شود و سامسونگ نیز سعی کرده مقرون‌به‌صرف‌ترین محصولات خود، البته با بهترین مشخصاتی که در این بازه قیمتی ممکن است را به بازار عرضه کند. این محصولات علی‌رغم قیمت اقتصادی و ارزان خود امکانات خوبی را ارائه می‌دهند و البته با کمترین هزینه کلید ورود به اکوسیستم جذاب، پیشرفته و وسیع سامسونگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M14 5G

گوشی سامسونگ M14 نسخه 5G در سال گذشته میلادی (2023) معرفی و عرضه شد و از نظر مناسب بودن قیمت بهترین گوشی سامسونگ سری M به شمار می‌رود. این گوشی که همان الگوی طراحی پرچمداران سامسونگ را دنبال می‌کند، در بازارهای مختلف با دو تراشه سامسونگ و مدیاتک عرضه می‌شود که نسخه بازار ایران از تراشه مدیاتک استفاده می‌کند. تراشه 12 نانومتری Helio G80 مدیاتک که در این گوشی به کار رفته از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می‌برد. سامسونگ در این محصول از یک نمایشگر 6.6 اینچی PLS-LCD با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. دوربین این محصول شامل سنسورهای 50/5/2 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل می‌گردد که هر دو دوربین از فیلمبرداری FHD پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات گلکسی A14 می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 15 وات، درگاه USB-C 2.0 و حسگر اثرانگشت کنار دستگاه روی دکمه پاور اشاره کرد.

 

گوشی گلکسی M14 5G سامسونگ

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A05s

گوشی سامسونگ A05s نسخه برتر در محصولات سری  A05این برند است که ارزانترین خانواده در گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌روند. این مدل نسبت به مدل پایه سری خود برتری‌هایی دارد که شامل رزولوشن بالاتر نمایشگر، تراشه جدیدتر و قدرتمندتر، اسلات کارت حافظه مستقل، ماژول سه‌گانه دوربین (سنسور ماکرو اضافه)، رزولوشن بالاتر دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت می‌گردد. نمایشگر این دستگاه از یک پنل بزرگ 90 هرتز 6.7 اینچ PLS با رزولوشن FHD+ تشکیل شده است. سامسونگ در این محصول از تراشه Snapdragon 680 4G استفاده کرده که شامل پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 610 می‌گردد. دوربین محصول شامل ماژول سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل می‌گردد که هر دوربین اصلی و سلفی از فیلمبرداری تا کیفیت FHD پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور، باتری 5000 میلی‌آمپر و توان شارژ 25 وات اشاره کرد. گفتنی است مشخصات این مدل با توجه به اینکه از ارزانترین مدل‌های این برند محسوب می‌گردد، بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

 

گوشی گلکسی A05s سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گوشی‌های سامسونگ که در بازه قیمتی حدود 10 میلیون تومان قرار دارند اغلب گوشی‌های میان‌رده اقتصادی و گوشی‌های ارزان‌قیمت این برند هستند. شاید این محصولات در دسته مقرون به صرفه جای گرفته باشند؛ اما علی‌رغم بازه قیمتی خود، امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این دسته از محصولات بیشتر مناسب کاربرانی هستند که نمی‌خواهند هزینه بالایی برای گوشی بپردازند؛ اما به دنبال امکانات خوبی از جمله صفحه نمایش و باتری بزرگ و همچنین سیستم پردازشی کارآمد و قابل اعتماد می‌گردند.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A15

گوشی سامسونگ A15 جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ است که در اواخر 2023 معرفی شد و قرار است از بهترین مدل‌های به صرفه این برند در سال 2024 میلادی باشد. این محصول در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار شده است. در سالهای قبل نسخه 4G و 5G گوشی‌های میان‌رده سامسونگ از نظر طراحی و مشخصات فنی تفاوت‌های بسیاری داشتند تا حدی که می‌شد آنها را دو گوشی متفاوت فرض کرد؛ اما امسال در مورد گوشی A15 هر دو نسخه 4G و 5G تنها از نظر رنگ و لعاب در قاب پشتی و تراشه متفاوت هستند. در حالیکه نسخه 5G از قاب ساده‌تر و تراشه Dimensity 6100+ با پشتیبانی از 5G استفاده می‌کند، نسخه 4G که مورد اصلی بحث ما نیز هست، از یک قاب که نور را با افکتی مخصوص بازتاب می دهد بهره می‌برد. تراشه 6 نانومتری مورد استفاده در این مدل Helio G99 مدیاتک به همراه گرافیک Mali-G57 MC2 است. سامسونگ در مدل‌های اقتصادی جدید Galaxy A15 از نمایشگر 90 هرتز 6.5 اینچ سوپرآمولد با رزولوشن FHD+ استفاده کرده که نشان می‌دهد این کمپانی به مرور قصد حذف LCDنمایشگر از تمامی مدل‌های گوشی خود را دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سلفی 13 مگاپیکسل، فیلمبرداری FHD هر دو دوربین، حسگر اثرانگشت کنار دستگاه، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ 25 وات اشاره کرد.

 بهترین گوشی سامسونگ با قیمت سامسونگ

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A24

گوشی سامسونگ A24 اقتصادی خوش‌ساخت سامسونگ در سال 2023 است که از نظر طراحی مانند دیگر اعضای خانواده سری A ظاهر گوشی‌های پرچمدار S23 را تداعی می‌کند. نمایشگر این گوشی از یک پنل 90 هرتز 6.5 اینچ  SuperAMOLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. سامسونگ در این محصول از تراشه 6 نانومتری Helio G99 استفاده کرده است. در اقدامی عجیب سامسونگ این گوشی را فقط در نسخه 4G به بازار عرضه کرده، در حالیکه مدل بالاتر و پایین‌تر این محصول از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. گوشی A24 از همان ترکیب دوربین نسل پیشین البته با حذف سنسور عمق‌سنج استفاده می‌کند که شامل سنسورهای 50/5/2 مگاپیکسل در دوربین اصلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل به همراه پشتیبانی از فیلمبرداری FHD در هر دو دوربین می‌گردد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بلوتوث 5.3، درگاه USB-C، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ 25 وات اشاره کرد.

 

گوشی گلکسی A24 4G سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

بازه قیمتی 8 تا 15 میلیون برخی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ مدل‌های میان‌رده نسل قبل و جدیدترین مدل‌های اقتصادی امسال را در خود جای داده است. محصولات این رنج قیمت نمایشگرهای خوب، دوربین‌ با کیفیت و قدرت پردازشی مناسبی را در کنار باتری بزرگ و شارژ سریع قابل قبول ارائه می‌دهند. در ادامه با 2 مدل از بهترین گوشی‌های سامسونگ که در این بازه قیمتی قرار دارند، آشنا می‌شویم.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A25 5G

گوشی سامسونگ A25 یکی از جدیدترین محصولات اقتصادی شرکت سامسونگ است که چندی پیش و در اواخر سال 2023 رونمایی شده است. این گوشی با قابلیت اتصال به شبکه 5G، نمایشگر با کیفیت ، دوربین خوب و باتری قوی، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند با بازه قیمتی میانه رو به پایین هستند. گوشی Galaxy A25 5G  دارای یک با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن 1080x2340 پیکسل است که مانند اغلب محصولا ت سامسونگ و نسبت به قیمت محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و نرخ نوازی آن به 120 هرتز ارتقا یافته است. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌‌کند. این محصول به ماژول دوربین سه‌گانه تقریبا مشابه سال قبل با رزولوشن 50/8/2 مگاپیکسل مجهز شده که سنسور اصلی دارای لرزشگیر اپتیکال OIS بوده، کیفیت فیلمبرداری آن به 4K و سنسور التراواید نیز از 5 به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است. دستگاه به صورت پیش‌فرض اندروید 14 و رابط کاربری جدید OneUI 6.0 را اجرا می‌کند و از تراشه 5 نانومتری Exynos 1280 بهره می‌برد که از پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تشکیل شده است که با ترکیب حافظه تا 8/256 گیگابایت همراهی می‌شود.

 

قیمت بهترین گوشی سامسونگ

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34 5G

گوشی سامسونگ A34 یکی از محبوبترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در سال 2023 است. این مدل که مانند هر سال به عنوان برادر ارزان‌تر مدل A54 در کنار این مدل معرفی و عرضه شد؛ بر خلاف روال هر سال مشخصات به نسبت بهتری را عرضه می‌کند. در اقدامی جالب سامسونگ این گوشی را به همان نمایشگر مدل A54 اما با اندازه بزرگتر مجهز کرده که از یک پنل 120 هرتز 6.6 اینچ Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و حداکثر روشنایی 120 هرتز و پوشش گوریلاگلس 5 بهره می‌برد. این همان نمایشگر A54 با 0.2 اینچ قطر بیشتر محسوب می‌شود. دستگاه به صورت پیش‌فرض اندروید 13 را اجرا می‌کند؛ اما بلافاصله امکان به‌روزرسانی به اندروید 14 و رابط کاربری OneUI 6.0 را دارد. در بخش پردازشی نیز سامسونگ بر خلاف مدل بالاتر A54 و به جای چیپست اگزینوس از تراشه 6 نانومتری Dimensity 1080 و گرافیک Mali-G68 MC4 استفاده کرده است. دوربین این گوشی شامل ماژول سه‌گانه 48/8/5 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل می‌شود که هر دو دوربین امکان فیلمبرداری تا کیفیت 4K@30fps را ارائه می‌کنند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 25 وات، گواهینامه IP67، بلوتوث 5.3 و حسگر اثرانگشت کنار دستگاه اشاره کرد. 

 

گوشی گلکسی A34 سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

رنج گوشی سامسونگ 15 الی 20 میلیون تومان، میان‌رده‌های قدرتمند و مدل‌های شبه پرچمدار یا قاتل پرچمدار این کمپانی را شامل می‌شود. این مدل‌ها از نظر قیمتی بین محصولات میان‌رده اقتصادی و پرچمداران سامسونگ جای می‌گیرند و همچنین از نظر مشخصات فنی، برخی از بهترین قابلیت مدل‌های گران‌قیمت و پرچمدار را ارائه می‌دهند. در این قسمت با برترین مدل‌های گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان به همراه مشخصات فنی کلیدی آنها آشنا می‌شویم.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

گوشی سامسونگS21 FE 5G از مدل‌های شبه پرچمدار و پرطرفدار غول فناوری کره‌ای و از بهترین گوشی های سامسونگ با مشخصات فنی بالا و قیمت مناسب و رقابتی محسوب می‌شود. گوشی گلکسی اس 21 اف ای از یک پنل Dynamic AMOLED 2X با اندازه 6.4 اینچ، رزولوشن FHD+ و پوشش گوریلاگلس ویکتوس بهره می‌برد که تصاویر را با رنگ‌های زنده و واضح نشان می‌دهد. این نمایشگر همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتز است که باعث می‌شود تجربه کاربری و بازی کردن با این گوشی روان‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. ظرفیت باتری باتری لیتیوم یونی این محصول 4500 میلی آمپر ساعت است و می‌تواند تا 25 ساعت مکالمه و یا 15 ساعت پخش ویدیو را تأمین کند. این باتری همچنین از قابلیت شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر گرد و غبار آب و برخورداری از گواهینامه IP68 اشاره کرد.

گوشی Galaxy S21 FE 5G دارای یک دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل و یک ماژول سه‌گانه 12/8/12 مگاپیکسل در قسمت پشتی است که سنسور اصلی واید 12 مگاپیکسل دارای لرزشگیر اپتیکال OIS است. همچنین هر دو دوربین اصلی و سلفی قادر هستند تا کیفیت 4K@30/60fps به فیلمبرداری بپردازند. این گوشی از تراشه 5 نانومتری Exynos 2100 اختصاصی سامسونگ شامل پردازنده هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 استفاده می‌کند که با ترکیب حافظه تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت از نوع UFS 3.1 این گوشی هماهنگی خوبی دارد و می‌تواند عملکرد سریع و روانی را ارائه دهد. گوشی Galaxy S21 FE 5G یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمت مناسب است که می‌تواند نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند. این گوشی دارای طراحی زیبا، نمایشگر پرنور، دوربین کارآمد و پردازنده به‌روز است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش استفاده از یک گوشی هوشمند عالی را به شما بدهد.

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G  

گوشی سامسونگ A54 5G بهترین موبایل سامسونگ در بخش میان‌رده و همچنین بهترین گوشی سامسونگ سری A در میان اعضای این سری محسوب می‌شود. این گوشی با قابلیت اتصال به شبکه 5G، نمایشگر با کیفیت بالا، دوربین عالی و باتری قوی، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت منطقی هستند. در این بخش به بررسی برخی از مشخصات و قابلیت‌های این گوشی جذاب می‌پردازیم. گوشی Galaxy A54 5G دارای یک نمایشگر 120 هرتز Super AMOLED با اندازه6.4 اینچ و رزولوشن1080x2340 پیکسل است که تصاویر را با رنگ‌های زنده و واضح نشان می‌دهد. باتری این گوشی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت5000 میلی‌آمپر‌ساعت است که از قابلیت شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشیگلکسی A54 5G سامسونگ از یک ماژول دوربین سلفی سه‌گانه 50/12/5 مگاپیکسل بهره می‌برد که سنسور اصلی واید 50 مگاپیکسل مجهز به OIS آن، همان سنسور استفاده شده در گوشی پرچمدار S23 سامسونگ است؛ هر چند فیلمبرداری و برخی قابلیت‌های آن به دلیل استفاده از تراشه متفاوت محدود شده است. دوربین سلفی دستگاه نیز از یک سنسور واید 32 مگاپیکسل تشکیل شده و هر دو دوربین اصلی و سلفی قادر به فیلمبرداری تا کیفیت 4K@30fps هستند. تراشه این گوشیExynos 1380  است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 تشکیل شده و تا حداکثر ترکیب حافظه 8/256 گیگابایت عرضه می‌گردد. همچنین این محصول از مقاومت در برابر گردو غبار و آب و گواهینامه IP67 برخوردار است.

 

گوشی گلکسیA54 5G سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ تا 60 میلیون

سامسونگ از جمله برترین برندهای تولیدکننده گوشی موبایل در سطح پرچمدار و میان‌رده است. همچنین غول فناوری کره‌ای سابقه طولانی در عرضه محصولات خاص با امکانات و قابلیت‌های ویژه دارد که در این میان می‌توان به مواردی مانند مدل الترا پرچمداران سری S و قلم محبوب و اختصاصی S-Pen (که از سری گلکسی نوت به ارث رسیده است) یا گوشی‌های تاشو که برای اولین بار توسط سامسونگ به صورت تجاری عرضه شد، اشاره گرد. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ تا بازه قیمتی 60 میلیون و مشخصات آنها بپردازیم.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra 5G

گوشی سامسونگ S23 Ultra یکی از پرچم‌داران سامسونگ در سال 2023 است که بهترین گوشی سامسونگ سری S نیز به شمار می‌رود، با طراحی زیبا، صفحه‌نمایش با کیفیت، دوربین قدرتمند و قلم S Pen به بازار عرضه شده است. بدنه این گوشی از جنس شیشه گوریلاگلس ویکتوس 2 و فریم آن از آلومینیوم زرهی ساخته شده است و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 است. اندازه صفحه‌نمایش این گوشی 6.8 اینچ و از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن QHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این صفحه‌نمایش از پوشش Corning Gorilla Glass Victus 2 برای محافظت از خط و خش بهره می‌برد. دوربین این گوشی از سنسور اصلی 200 مگاپیکسل ISOCELL HP1 سامسونگ بهره می‌برد که با سه سنسور 12/10/10 مگاپیکسل همراهی می‌شود و قادر به فیلمبرداری تا کیفیت 8K@24/30fps است. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری تا کیفیت 4K@30/60fps است.

گوشی Galaxy S23 Ultra از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام، یکی از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در بازار بهره می‌برد که شامل پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس 3.36 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 740 و پشتیبانی از شبکه 5G می‌گردد. این گوشی از ترکیب حافظه تا 12 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 برخوردار است. همچنین این گوشی به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند و قابلیت به‌روزرسانی به اندروید 14 با رابط کاربری  One UI 6.0سامسونگ را دارد. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و از شارژ سریع 45 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی S23 الترا به عنوان میراث‌دار سری نوت سامسونگ از قلم داخلی S-Pen پشتیبانی می‌کند که امکاناتی مانند نوشتن، طراحی، انتخاب متن، ترجمه و اجرای دستورات را فراهم می‌سازد. گوشی Galaxy S23 Ultra یک گوشی با امکانات بسیار قدرتمند و قیمت نسبتاً بالا است و برای کاربرانی مناسب است که به دنبال عملکرد برتر، دوربین حرفه‌ای و قلم هوشمند هستند.

 

بهترین گوشی سامسونگ

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold4 5G

گوشی سامسونگ Z Fold 4 یکی از گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ است که در سال 2022 عرضه شده است. این گوشی که در میان گوشی‌های پرمیوم، خاص و گران قیمت بهترین گوشی سامسونگ سری Z محسوب می‌شود، دارای دو صفحه‌نمایش 120هرتز از نوع Dynamic AMOLED 2X، شامل نمایشگر تاشوی داخلی با قطر 7.6 اینچ و رزولوشن 1812x2176 پیکسل و نمایشگر بیرونی با اندازه 6.2 اینچ، رزولوشن 904x2316 پیکسلبا پوشش گوریلاگلس ویکتوس پلاس تشکیل شده است. دوربین این گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسل در کنار دو سنسور 12 و 10 مگاپیکسل تشکیل شده و قابلیت فیلمبرداری تا کیفیت 8K@24fps را دارد. دوربین‌های سلفی گلکسی زد فولد 4 نیز شامل یک سنسور 10 مگاپیکسل روی قاب بیرونی با کیفیت فیلمبرداری 4K و یک سنسور 4 مگاپیکسل در زیر نمایشگر تاشوی داخلی می‌گردند.

گوشی Galaxy Z Fold 4 از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز شده که شامل پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس 3.19 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 730 و پشتیبانی از شبکه 5G می‌شود. این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید 12L (مخصوص گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها) را اجرا می‌کند و امکان آپدیت به نسخه‌های بالاتر نیز وجود دارد. گلکسی زد فولد 4 با حداکثر ترکیب حافظه 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. باتری این گوشی 4400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 وات برخوردار است. همچنین گلکسی Z Fold 4از قلم S Pen خارجی مخصوص پشتیبانی می‌کند که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. Galaxy Z Fold 4 یک گوشی تاشوی پرمیوم با قیمت بالا است و برای کاربرانی مناسب است که به دنبال ظاهری خاص، قابلیت استفاده به عنوان گوشی و تبلت، عملکرد برتر، دوربین حرفه‌ای و پشتیبانی از قلم هوشمند هستند.

 

گوشی تاشوی گلکسی Z Fold4 5G سامسونگ

 

سوالات متداول درباره بهترین گوشی های سامسونگ سال 2024

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران کدام است؟

قطعاً پاسخ این سوال یک مدل گوشی خاص نیست و سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلف گوشی‌های بسیار عالی و جذابی را روانه بازار کرده است. اما با توجه به اینکه هر کاربری علاقه دارد در ازای مبلغی که هزینه می‌کند بهترین و زیباترین محصول را بدست آورد، می‌توان برای هر رنج قیمتی یک مدل را به عنوان بهترین مدل معرفی کرد. بر همین اساس بهترین گوشی سامسونگ را می‌توان نسخه الترا پرچمداران سری S، بهترین شبه پرچمدار سامسونگ آخرین مدل سری FE، بهترین میان‌رده گلکسی A5X و بهترین اقتصادی را گلکسی A2X دانست.

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدام است؟

قطعاً بهترین گوشی‌های قیمت مناسب این برند، مدل‌های اقتصادی هستند. اما اگر بخواهیم در هر بازه قیمتی، ارزشمندترین خرید را پیشنهاد بدهیم به شکلی که در ازای یک قیمت مناسب امکانات خوبی ارائه شود، می‌توان به مدل‌های S2X FE برای مشخصات بالا و پرچمدار، گلکسی A3X برای بخش میان‌رده و گلکسی A1X برای بخش اقتصادی اشاره کرد. همچنین گفتنی است شما می‌توانید در میان مدل‌ های جدید که از نظر تناسب قیمت با مشخصات ارزشمند به نظر می‌رسند، بهترین گوشی سامسونگ سری F را هم در نظر بگیرید.

شرایط اقتصادی این روزها، نوسانات شدید ارزی و وضعیت بازار موبایل باعث شده انتخاب یک گوشی با مشخصات و ویژگی‌های کاربردی و قیمت مناسب برای کاربران سخت شود. همچنین جستجو برای پیدا کردن مدل‌های گوشی که ارزش خرید بالایی داشته باشند به یکی از دغدغه‌های آنها تبدیل شده است. سامسونگ در میان برندهای موجود در بازار به عنوان یکی از برندهای محبوب در صنعت تلفن همراه، گوشی‌هایی با ویژگی‌های متنوع و جذاب ارائه می‌دهد. از گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ و روان تا گوشی‌هایی با دوربین‌های پیشرفته، سامسونگ محصولاتی را برای همه نیازها فراهم کرده است. برای مثال، گوشی‌های سامسونگ از سیستم عامل اندروید و پردازنده‌های قدرتمندی مانند Exynos و Snapdragon پشتیبانی می‌کنند. همچنین، برخی از گوشی‌های سامسونگ دارای دوربین‌های پیشرفته‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند تا عکس‌های با کیفیت بالا بگیرید. در کل، محصولات سامسونگ، گزینه‌های خوبی برای افرادی هستند که به دنبال یک گوشی با ویژگی‌های متنوع و کارآمد هستند و در ادامه این مقاله قصد داریم تا در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین گوشی‌ سامسونگ با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. همچنین برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ و خرید اینترنتی محصولات این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایکالاتو، قسمت موبایل سامسونگ سر بزنید.

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display