جستجو

گوشی سامسونگ سری S

گوشی سامسونگ سری S

سامسونگ به جرأت بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان است و مدتهاست رتبه اول فروش جهانی تلفن همراه هوشمند را در اختیار دارد. همچنین سامسونگ در بسیاری زمینه‌ها یک کمپانی پیشرو به شمار می‌رود و در ساخت قطعاتی مانند نمایشگر، پردازنده، انواع حافظه، دوربین، باتری و ... از برترین سازندگان محسوب می‌شود. گوشی‌های سامسونگ از پرطرفدارترین مدل‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار بازار هستند که کیفیت ساخت بالا، عملکرد قدرتمند و سخت‌افزار مناسبی را ارائه می‌دهند. برترین گوشی‌های غول فناوری کره‌ای، گوشی‌های سامسونگ سری S هستند که پرچمداران این برند را تشکیل می‌دهند. در این مقاله به بررسی مدل‌های جدید سری S سامسونگ خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های گوشی‌‌های سری S سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی سری اس، مدل‌های پرچمدار این برند هستند. این برند هر سال محصولات جدید سری S خود را اغلب در مدل پایه، پلاس و الترا رونمایی و روانه بازار می‌کند. سامسونگ در طراحی و تولید این سری اوج خلاقیت، کیفیت و نهایت توانایی و فناوری روز خود را به کار می‌برد تا بهترین محصولات خود را به دست طرفداران و علاقه‌مندان برساند. گوشی‌های این سری به ویژگی‌هایی نظیر بهترین صفحه نمایش، قدرتمندترین تراشه، با کیفیت‌ترین دوربین و ... مجهز هستند و همیشه در زمره برترین مدل‌های بازار معرفی می‌شوند. در ادامه به بررسی جدیدترین گوشی‌های سری اس 2024 سامسونگ خواهیم پرداخت. همچنین شما در فروشگاه ایکالاتو میتوانید قیمت روز گوشی سامسونگ برای انواع مدلهای آن را مشاهده کنید.

بهترین گوشی های سری S سامسونگ

 

آخرین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S

گوشی Galaxy S23 Ultra سامسونگ

 

گلکسی اس 23 الترا گل سر سبد و قدرتمندترین گوشی 2023 سامسونگ در بازار است که امکاناتی کم‌نظیر و استثنائی را ارائه می‌کند. قبل از هر چیز بهتر است بدانیم این گوشی میراث‌دار و آخرین مدل حاصل ادغام سری پرمیوم S وNote  سامسونگ محسوب می‌شود. امکانات به روز و دوربین بسیار با کیفیت دستگاه از سری S و طراحی زیبا با لبه‌های تیز و قلم داخلی S-Pen آن از سری Note به این محصول ارث رسیده است. فریم گوشی از جنس آلومینیوم زرهی استو پشت و روی محصول با گوریلاگلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود. محصول از گواهینامه IP68 یعنی مقاومت در برابر گرد و غبار و ضد آب تا 30 دقیقه و عمق 1.5 متر برخوردار است.

مشخصات s23 ultra

این گوشی نمایشگر عالی 120 هرتزی با قطر 6.8 اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X و رزولوشن QHD+ بهره می‌برد که تا حداکثر 1750 نیت روشنایی دارد. دوربین با کیفیت Galaxy S23 Ultra از یک ماژول چهارگانه 200/10/10/12 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری 8K@24/30fps و سلفی 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K@30/60fps تشکیل شده است. گوشی گلکسی اس 23 الترا بر خلاف مدل‌های پیشین خود تنها با تراشه جدید و قدرتمند 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 با پشتیبانی از 5G، شامل پرازنده مرکزی با حداکثر فرکانس 3.36 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 740 عرضه می‌گردد و خبری از نسخه اگزینوس نیست. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به شبکه Wi-Fi 6e سه‌بانده، بلوتوث 5.3، اسپیکرهای AKG، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ سریع 45 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات، شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 وات و پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند DeX و پهن باند (UWB) اشاره کرد.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری S

 

گوشی Galaxy S23 Plus سامسونگ

 

این مدل عضو میانی خانواده گلکسی S23 محسوب می‌شود. هر سه عضو این خانواده از لحاظ کیفیت ساخت و متریال تقریباً یکسان هستند؛ اما در بخش طراحی علی‌رغم شباهت‌های کلی و ماژول دوربین یک شکل، مدل پلاس و پرو از گوشه‌های منحنی ماند نسل‌های قدیمی‌تر سری S سامسونگ بهره می‌برند. گوشی گلکسی S23+ نیز از یک نمایشگر 120 هرتز Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی 1750 نیت؛ اما با قطر 6.6 اینچ و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. تراشه مورد استفاده در این مدل نیز همان Snapdragon 8 Gen 2 با لیتوگرافی 4 نانومتر است. دوربین گوشی از یک ماژول سه‌گانه 50/10/12 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری 8K@24/30fps و سلفی 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K@30/60fps تشکیل شده است.

از دیگر مشخصات s23 plus می‌توان از گواهینامه IP68 (ضد آب تا عمق 1.5 متر برای 30 دقیقه)، شبکه Wi-Fi 6e سه‌بانده، بلوتوث 5.3، اسپیکرهای AKG، باتری 4700 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ سریع 45 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات، شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 وات و پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند DeX و پهن باند (UWB) اشاره کرد.

 

سامسونگ سری S

 

گوشی Galaxy S23 سامسونگ

 

این گوشی مدل پایه و ارزان‌ترین پرچمدار خانواده گلکسی S23 سامسونگ است که از نظر طراحی نمونه دقیق ولی کوچکتر مدل پلاس به شمار می‌رود و از نظر مشخصات فنی نیز شباهت‌های به برادر بزرگتر خود دارد. از تفاوت‌های مدل پایه نسبت به مدل پلاس می‌توان به مواردی از جمله قطر کمتر 6.1اینچ نمایشگر، ظرفیت کمتر باتری معادل 3900 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ سریع پائین‌تر آن یعنی 25 وات اشاره کرد.

 

سامسونگ گلکسی اس

 

نظرات مشتریان ایکالاتو درباره بهترین مدل‌های سری S گوشی سامسونگ

 

گوشی‌های خانواده S23 یا به‌طور کلی سری S سامسونگ محبوبترین محصولات گوشی هوشمند این برند هستند. کاربران ایکالاتو که به دنبال یک گوشی خاص، قدرتمند و همه فن حریف با امکانات عالی نظیر نمایشگر عالی، دوربین با کیفیت و غیره هستند و همچنین بودجه کافی برای خریداری یک گوشی نسبتاً گران‌قیمت را دارند معمولاً مدل Galaxy S23 Ultra را خریداری می‌کنند. گفتنی است بخش قابل توجهی از خریداران این مدل طرفداران پر و پا قرص سری فقید Galaxy Note سامسونگ هستند که آن را به نوعی دنباله محصولات آن خانواده می‌دانند. در مقابل طرفداران سنتی سری S سامسونگ به سراغ دو مدل پلاس و پایه این خانواده می‌روند. کسانی که به ابعاد بزرگتر نمایشگر، باتری بزرگتر و توان شارژ سریع بالاتر تمایل دارند مدل پلاس و سایر کاربران که به قیمت کمتر و ابعاد جمع و جورتر گوشی اهمیت می‌دهند، مدل پایه را انتخاب می‌کنند.

در میان نظرات مثبت کاربران این خانواده بیشتر شاهد اشاره به کیفیت ساخت بالا، نمایشگر بسیار عالی با روشنایی بالا، خروجی با کیفیت و مثال زدنی دوربین اصلی و سلفی تمامی مدل‌ها، رابط کاربری جذاب OneUI سامسونگ، عملکرد پردازشی و گرافیکی بسیار قدرتمند و امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و پشتیبانی منظم و طولانی نرم‌افزاری سامسونگ در این مدل‌ها هستیم. هر چند گلایه‌هایی نیز در مورد حذف شارژر و کابل شارژ از بسته‌بندی این مدل‌ها و توان شارژ سریع پایین‌تر به نسبت رقبای چینی حتی در سطح میان‌رده و اقتصادی و رویکرد محافظه‌کارانه سامسونگ در مورد ظرفیت باتری مدل‌های پلاس و پرو در میان نظرات مشاهده می‌شود.

 

همچنین راجع به سایر سری های گوشی سامسونگ بخوانید:

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display