جستجو

گوشی تی سی ال

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

گوشی موبایل تی سی ال مدل 40 NxtPaper دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

TCL 40 NxtPaper Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone
7,049,000 تومان

گوشی موبایل تی سی ال مدل 40 SE دو سیم کارت ظرفیت 256/6 گیگابایت

TCL 40 SE Dual SIM 256GB, 6GB Ram Mobile Phone
5,105,000 تومان

گوشی موبایل تی سی ال مدل 40 SE دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

TCL 40 SE Dual SIM 128GB, 4GB Ram Mobile Phone
4,649,000 تومان

فروش گوشی تی سی ال

 

گوشی‌ تی سی ال از جدیدترین محصولات حوزه تلفن‌های همراه محسوب می‌شود و توسط کمپانی با سابقه و پیشگام فناوری یعنی TCL تولید می‌گردد. نام TCL در ایران کاملاً شناخته شده و محصولات لوازم خانگی به‌خصوص تلویزیون‌های این برند شهرت بسیاری نزد کاربران و مصرف‌کنندگان ایرانی دارند. این کمپانی در سالهای اخیر کسب و کار خود را به سمت حوزه موبایل، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و تجهیزات ارتباطی گسترش داده که اتفاقاً در زمینه تولید محصولات جدید نیز شاهد خلاقیت، نوآوری و موفقیت چشمگیر برند TCL هستیم.

برند TCl یک کمپانی چند ملیتی است و در سال 1981 و در کشور چین تأسیس شد. دفتر مرکزی تی سی ال در استان کوانگ دونگ چین قرار دارد و از مهمترین شرکت‌های فناوری این کشور محسوب می‌شود. این کمپانی در ابتدا فعالیت خود را در زمینه تولید نوار کاست و با نام تجاری TTK شروع کرد. شباهت نام و محصول این شرکت با برند ژاپنی TDK موجب شد تا نام تجاری و برند این کمپانی به TCL تغییر پیدا کند. در ادامه TCL زمینه کاری خود را به تولید تلفن‌های ثابت، پخش CD و DVD، تلویزیون و لوازم خانکی تغییر داد. تولید گوشی موبایل، تبلت، لوازم جانبی، گجت‌های پوشیدنی و تجهیزات ارتباطی و شبکه حوزه‌های تکنولوژی هستند که TCL در سالهای اخیر وارد آنها شده و در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. در حال حاضر TCL دومین تولیدکننده تلویزیون و جزو 4 برند پرفروش جهان و همچنین یکی از 5 برند برتر در بازار آمریکا محسوب می‌شود.

 

گوشی TCL ساخت کجاست؟

همان‌طور که گفته شد برند TCL در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی است که دفاتر و آزمایشگاه‌های تخصصی فناوری آن در کشورهای مختلفی قرار دارند؛ اما دفتر اصلی آن در کشور چین قرار دارد و گوشی‌ تی سی ال نیز مانند بسیاری از نام‌ها و برندهای مطرح ساخت چین است. تی سی ال در ابتدا با همکاری و سپس خرید برند آلکاتل و در ادامه برند بلک بری ورود به بازار موبایل را آزمایش و تجربه کرد؛ اما در سالهای اخیر تصمیم گرفت گوشی TCL را با برند و نام تجاری خود وارد بازار کند. گوشی‌های تی سی ال اغلب شامل مدل‌های خوش‌قیمت با مشخصات و قابلیت‌‌های بالاتر از بازه قیمتی که در آن قرار دارند می‌گردد. در چند سال گذشته خلاقیت و نوآوری‌های TCL در زمینه تولید گوشی هوشمند به خوبی نام TCl را در بازار جهانی موبایل بر سر زبان‌ها انداخته است.

 

خدمات پس از فروش تی سی ال

 

معرفی انواع گوشی برند TCL

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد با اینکه کمپانی تی سی ال یک نام قدیمی و شناخته شده در تکنولوژی است؛ در حوزه موبایل و گوشی هوشمند به نسبت بازیگر جدیدتری به شمار می‌رود. البته تجربه و دانش این برند در تولید تلویزیون و پنل نمایشگر و همچنین سایر حوزه‌های فناوری از جمله ارتباطات و شبکه باعث شده گوشی‌های TCL در زمینه قابلیت‌های خلاقانه همپای دیگر رقبای قدرتمند به حضور و رشد در بازار جهانی ادامه دهند. محصولات و به‌خصوص گوشی تی سی ال در سالهای اخیر تقریباً در تمامی رویدادهای بین‌المللی در صدر اخبار نوآوری بوده‌اند و جوایز و دستاوردهای متعددی را برای این کمپانی به همراه داشته‌اند. در حال حاضر تمرکز گوشی‌های TCL بر محصولات میان‌رده و اقتصادی قرار دارد و این برند قصد دارد تا فناوری‌های پیشگام و نوآورانه از جمله نمایشگرهای با کیفیت و به‌خصوص سازگار با چشم انسان، مشخصات فنی مناسب و شبکه 5G را برای تمامی کاربران با هر میزان و سطح بودجه‌ای در دسترس قرار دهد.

 

قیمت گوشی TCL

 

گوشی‌های TCL با نمایشگر NXTPAPER

صفحه نمایش NXTPAPER یکی از مهمترین دستاوردهای TCL در زمینه پنل نمایشگرهای موبایل و تبلت محسوب می‌شود. گوشی‌ها و تبلت‌های سری NXTPAPER تی سی ال از پنل‌های نمایشگر با کیفیتی برخوردارند که بسیار مشابه کاغذهای الکترونیکی عمل می‌کنند. رویه این نمایشگرها مات است و با استفاده از فناوری جدید انعاس نور محیط در آنها به شدت کاهش داشته است. این نمایشگرها اغلب از قلم اختصاصی T-Pen تی سی ال پشتیبانی می‌کنند که رقیب جدی و قدرتمندی برای محصولات مجهز به قلم S-PEN سامسونگ هستند. این محصولات هم در سطح سخت‌افزاری و هم در بخش نرم‌افزار برای سلامت و راحتی چشم انسان بهینه شده‌اند. گوشی‌های TCL NXTPAPER چه در پخش و مشاهده محتوای تصویری و ویدیویی و چه در هنگام مطالعه، نوشتن یا طراحی تجربه بصری متقاوت و لذت‌بخشی را ارائه می‌ کنند و همچنین رقیب سر سخت و قدرتمندی برای کتابخوان‌های الکترونیکی کلاسیک به شمار می‌روند.

 

گوشی موبایل TCL 40 NXTPAPER

 

گوشی‌‌های میان‌رده و اقتصادی TCL با شبکه 5G و مشخصات قدرتمند

در کنار گوشی‌های مجهز به قابلیت NXTPAPER که بیش از هر چیز بر روی تجربه بصری غنی و سازگار با چشم متمرکز هستند؛ TCL بخش عمده‌‌ای از محصولات خود را با مشخصات فنی بسیار خوب بالاتر از سطح قیمت آنها عرضه می‌کند. به جرأت می‌توان ادعا کرد سهم شبکه 5G در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده تی سی ال کم نظیر است و همچنین تقریباً برای هر میزان بودجه‌ای امکان دسترسی به شبکه 5G وجود دارد. از دیگر مشخصات جذاب گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده TCL می‌توان به قابلیت نرم‌افزاری NXTVISION برای بهینه کردن و سازگاری نمایشگر گوشی و تبلت با چشم کاربر، عملکرد پردازشی قابل قبول، نرخ نوسازی به نسبت بالا در این سطح قیمتی، باتری‌های قدرتمند و دوربین‌های معقول و مناسب اشاره کرد.

 

گوشی‌های ارزان‌قیمت TCL با ارزش خرید بالا

به جز محصولات فوق، TCL همچنین در بخش گوشی‌های مقرون به صرفه نیز محصولات متنوعی دارد که علاوه بر امکانات، عملکرد و ماندگاری باتری بسیار مناسب از قیمتی به شدت رقابتی و به صرفه برخوردارند. به همین دلیل این دسته از گوشی‌های تی سی ال ارزش خرید بسیار بالایی دارند. همچنین گوشی‌های TCL از نظر امنیت نیز در سطح بالایی قرار دارند و جالب است بدانیم چندین مدل از گوشی‌های TCL گواهینامه Android Enterprise گوگل را دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد از نظر امنیت و مشخصات فنی برای مصارف تجاری و شرکتی گزینه عالی و مناسبی هستند.

 

گوشی موبایل TCL 40 SE

 

خدمات پس از فروش تی سی ال چگونه است؟

در شرایطی که بسیاری از برندهای مطرح رسماً بازار کشور را ترک کرده‌اند و دیگر ارتباط مستقیمی با آن ندارند. گوشی‌های TCL با پشتیبانی و هماهنگی برند TCL و به صورت انحصاری توسط مجموعه لیان همراه به بازار عرضه می‌شوند و این شرکت تنها نماینده رسمی گوشی و تبلت تی سی ال در کشور محسوب می‌شود. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی TCL بر عهده لیان سرویس (بخش خدمات لیان همراه) است که شامل شرایط استثنایی می‌گردد. بر خلاف رویه خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند در ایران، گوشی TCL دارای 6 ماه گارانتی تعویض + 12 ماه خدمات پس از فروش که می‌توان آن را یکی از بهترین پوشش‌های خدمات حال حاضر در نظر گرفت.

 

نمایندگی TCL در تهران

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی TCL به صورت انحصاری و رسمی تنها از طریق لیان سرویس (بخش خدمات لیان همراه) انجام می‌گیرد. این مجموعه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش متعددی در تهران و سایر شهرهای کشور دارد و همچنین مرکز اصلی خدمات لیان سرویس نیز در تهران و ساختمان اصلی این مجموعه آماده خدمت‌رسانی است.

Filter by:

Clear All
Close
حداقل: 4,649,000 تومان حداکثر: 7,049,000 تومان
ريال4649000 ريال7049000
تولید کنندگان
Filters
Sort
display