جستجو

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

Honor X7a Dual SIM 128GB, 4GB Ram Mobile Phone
  • *
  • *
تولید کننده: آنر
قابلیت دسترسی: لطفا ویژگی های مورد نیاز را انتخاب کنید.
5,529,000 تومان
5,089,000 تومان
decrease increase

 

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

آنر در سال 2023 سعی کرده دست پر به میدان بیاید و علاوه بر گوشی‌های رده بالا، گوشی‌های میان‌رده جذابی را نیز روانه بازار کرده که سلایق مختلف و بازه‌های قیمتی متنوعی را پوشش می‌دهند. یکی از این گوشی‌های میان‌رصده اقتصادی و در حقیقت خوش‌قیمت‌ترین آنها گوشی موبایل آنر Honor X7a محسوب می‌شود. از ویژگی‌های برتر این گوشی می‌توان به نمایشگر بزرگ و باتری بسیار قدرتمند آن اشاره کرد. به نظر می‌رسد آنر قصد دارد روند رشد خود بعد جدایی از هوآوی را سرعت بخشیده و نفوذ خود در بازار جهانی را گسترش دهد. در ادامه با مشخصات فنی گوشی آنر X7a بیشتر آشنا می‌شویم.

 

خرید اینترنتی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

بررسی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

طراحی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از طراحی ساده، مدرن و زیبایی برخوردار است. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده و قاب پشتی حس شیشه‌ای بودن را القا می‌کند و گوشی از قیمت واقعی خود گران‌تر به نظر می‌رسد. ضخامت گوشی 8.27 میلی‌متر و وزن آن 196 گرم است که با توجه به ظرفیت بالای باتری محصول منطقی به نظر می‌رسد. همچنین ابعاد گوشی با توجه به سایز نمایشگر نسبتاً بزرگ است، اما با انحنای نسبتاً قابل توجهی که در لبه‌های پشتی دستگاه در نظر گرفته شده، این محصول هنوز یک گوشی خوش‌دست محسوب می‌شود. روی قاب پشتی ساده دستگاه تنها لوگوی آنر و ماژول دوربین چهارگانه آن به چشم می‌خورد. طراحی ماژول دوربین این مدل بسیار مشابه گوشی‌های شیائومی از کار درآمده و شامل یک ماژول دو طبقه می‌گردد. در زیر یک برجستگی مستطیل مانند قرار گرفته که دو جزیره دایره‌ای شکل بر روی آن قرار دارد. دوربین اصلی در دایره بالایی و دو دوربین در جزیره پایینی و دوربین عمق‌سنج نیز خارج از دایره‌ها در زیر فلاش LED قرار گرفته است. در مجموع ترکیب سادگی و انحناهای به کار در بدنه دستگاه ظاهر مدرن و جذابی به آن بخشیده که برای یک گوشی در این بازه قیمتی طراحی خوبی محسوب می‌شود.

 

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

صفحه نمایش گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از نمایشگر بزرگ 6.75 اینچ اما از نوع TFT-LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر از برادران سطح بالاتر خود حاشیه نمایشگر بیشتری دارد؛ اما حاشیه آن از اغلب مدل‌های رقیب کمتر است. کیفیت نمایشگر معمولی و رزولوشن آن HD+ است که با توجه به اندازه نمایشگر بهتر بود آنر رزولوشن FHD+ را به کار ببرد. نمایشگر برای این بازه قیمتی منطقی است و آنر آن را با رفرش ریت 90 هرتز همراه کرده تا در کنار رابط نرم‌افزاری دستگاه تجربه کاربری روان و نرم را به کاربر ارائه بدهد. قابلیت رفرش ریت داینامیک آنر هم کمک می‌کند تا نرخ نوسازی به صورت خودکار و بسته به محتوای در حال نمایش بین 60 و 90 هرتز تغییر کند و به همین دلیل مصرف نمایشگر نیز کاهش یابد.

 

خرید گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی موبایل Honor X7a اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا می‌کند. اغلب برندها در محصولات این رده از نسخه Go Edition اندروید و رابط کاربری آن استفاده می‌کنند؛ اما آنر ادر این گوشی نسخه اصلی اندروید و رابط کاربری Magic UI را به کار برده است. گوشی به تراشه اقتصادی و 12 نانومتری Helio G37 مدیاتک مجهز شده که از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای شامل (4 هسته 2.3 گیگاهرتز + 4 هسته 1.7 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تشکیل شده است. این یک پردازنده معمولی متناسب با رنج قیمت گوشی است که برای امور روزمره کافی به نظر می‌رسد؛ اما مناسب کارها و بازی‌های سنگین نیست. این نسخه از گوشی Honor X7a با ترکیب 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که به نسبت میزان حافظه رم از حافظه داخلی خوبی برخوردار است. در مجموع عملکرد گوشی معمولی است و نمی‌‌توان از آن انتظار بیش از حد داشت و آنر در این گوشی بیش از بخش پردازشی بر روی ظرفیت باتری تمرکز داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

دوربین گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که از یک سنسور واید 50 مگاپیکسل، یک سنسور التراواید 5 مگاپیکسل، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسل تشخیص عمق تشکیل شده است. سنسورهای الترا واید و ماکرو، همان‌طور که از رزولوشن آنها نیز مشخص است کیفیت معمولی رو به پایینی دارند و سنسور تشخیص عمق نیز به صورت مستقل عکاسی نمی‌کند و وظیفه آن کمک به سنسور اصلی برای ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه (پس‌زمینه محو) است. اما سنسور اصلی در شرایط نور کافی می‌تواند تصاویر نسبتاً خوبی بگیرد که از جزئیات و رنگ معقولی (در حد بازه قیمتی) برخوردار هستند. تصاویر دوربین 8 مگاپیکسل سلفی نیز قابل اتکا و کارراه‌انداز هستند. هر دو دوربین قادر هستند با کیفیت 1080@30fps فیلمبرداری کنند که ویدیوهای ثبت شده نیز کیفیت نرمالی دارند؛ هر چند به دلیل عدم وجود لرزشگیر اپتیکال OIS در هنگام فیلمبرداری می‌بایست تلاش کرد گوشی ثابت مانده و زیاد حرکت نکند که این موضوع در اغلب گوشی‌های رده پایین‌تر شایع و معمول است.

 

قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

باتری گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

اما نقطه قوت گوشی موبایل آنر Honor X7a قطعاً ظرفیت باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعت آن و وجود کابل و آداپتور شارژ سریع 22.5 وات در داخل جعبه محصول است. بر اساس توضیحات آنر در سایت رسمی محصول، با شارژ کامل باتری این گوشی می‌توان 22 ساعت به تماشای ویدیوی آنلاین پرداخت، 42 ساعت مکالمه تلفنی انجام داد و 29 ساعت موسیقی پخش کرد و یا 42 ساعت به گردش در فضای مجازی پرداخت. همچنین با 10 دقیقه شارژ باتری با شارژر 22.5 واتی دستگاه، می‌توان تا 3 ساعت ویدیو مشاهده کرد.

 

بررسی تخصصی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

خرید اینترنتی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a یک گزینه بسیار مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و ماندگاری شارژ باتری بالا هستند. شما به راحتی می‌توانید این محصول را با گارانتی معتبر شرکتی به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ایکالاتو خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 

قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a یک گوشی میان‌رده با قیمت اقتصادی است که در ازای قیمت رقابتی خود نمایشگر بزرگ، عملکرد نرمال، دوربین قابل قبول، باتری بسیار قدرتمند و شارژر سریع داخل بسته‌بندی را ارائه می‌دهد. قیمت نسخه پایه این محصول حدود 170 دلار قیمت دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه این متن بررسی و مشاهده مشخصات فنی و قیمت روز محصول در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی این گوشی از فروشگاه ایکالاتو کنید.

مشخصات محصولات
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیمکارت سایز نانو (8.8×12.3میلی متر)
سال تولید 2023
رنگ بندی مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Titanium Silver)، آبی (Ocean Blue)
ویژگی های خاص فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی، پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
تراشه Mediatek MT6765H Helio G37 (12 nm)
پردازنده مرکزی 8 هسته ای (4 هسته Cortex-A53 و 4 هسته Cortex-A53)
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Cortex-A53) و 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Cortex A53)
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC
دوربین دوربین اصلی چهارگانه
کیفیت دوربین اصلی 2 + 2 + 5 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش LED
دیافراگم دوربین اصلی دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 - دوربین دوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
عکاسی پانوراما دارد
سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری (Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720), VGA (640× 480
قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی پانوراما و HDR، دارای لنز واید و اولتراواید، قابلیت عکاسی ماکرو، دارای حسگر سنجش عمق
کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
دیافراگم دوربین سلفی دریچه دیافراگم f/2.0
قابلیت های دوربین سلفی دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه TFT LCD
سایز صفحه 6.75Inch
نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.7 درصد
رزولوشن (1600 × 720) HD
تعداد رنگ 16.7 میلیون رنگ
ابعاد 8.3 × 76.9 × 167.5 میلیمتر
وزن 196 گرم
نسخه سیستم عامل اندروید 12.0
رابط کاربری Magic UI 6.1
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
منوی فارسی دارد
قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی mp3, mid, amr, awb, 3gp, mp4, m4a, aac, wav, ogg, flac
فرمت های پخش ویدئو 3GP,MP4, WEBM,MKV
شبکه های ارتباطی 2G,3G,4G
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G LTE BAND
سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
فناوری های ارتباطی WIFI,بلوتوث, NFC
WIFI Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
فناوری مکان یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou (BDS), Galileo
درگاه ارتباطی USB Type C، استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو دارد
خروجی صدا جک 3.5 میلی متری صدا
باتری قابل تعویض نیست
مشخصات باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعت
حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر آنر، کابل USB Type-C، کاور ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی (Fast Battery Charging 22.5W)

 

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

آنر در سال 2023 سعی کرده دست پر به میدان بیاید و علاوه بر گوشی‌های رده بالا، گوشی‌های میان‌رده جذابی را نیز روانه بازار کرده که سلایق مختلف و بازه‌های قیمتی متنوعی را پوشش می‌دهند. یکی از این گوشی‌های میان‌رصده اقتصادی و در حقیقت خوش‌قیمت‌ترین آنها گوشی موبایل آنر Honor X7a محسوب می‌شود. از ویژگی‌های برتر این گوشی می‌توان به نمایشگر بزرگ و باتری بسیار قدرتمند آن اشاره کرد. به نظر می‌رسد آنر قصد دارد روند رشد خود بعد جدایی از هوآوی را سرعت بخشیده و نفوذ خود در بازار جهانی را گسترش دهد. در ادامه با مشخصات فنی گوشی آنر X7a بیشتر آشنا می‌شویم.

 

خرید اینترنتی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

بررسی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

طراحی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از طراحی ساده، مدرن و زیبایی برخوردار است. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده و قاب پشتی حس شیشه‌ای بودن را القا می‌کند و گوشی از قیمت واقعی خود گران‌تر به نظر می‌رسد. ضخامت گوشی 8.27 میلی‌متر و وزن آن 196 گرم است که با توجه به ظرفیت بالای باتری محصول منطقی به نظر می‌رسد. همچنین ابعاد گوشی با توجه به سایز نمایشگر نسبتاً بزرگ است، اما با انحنای نسبتاً قابل توجهی که در لبه‌های پشتی دستگاه در نظر گرفته شده، این محصول هنوز یک گوشی خوش‌دست محسوب می‌شود. روی قاب پشتی ساده دستگاه تنها لوگوی آنر و ماژول دوربین چهارگانه آن به چشم می‌خورد. طراحی ماژول دوربین این مدل بسیار مشابه گوشی‌های شیائومی از کار درآمده و شامل یک ماژول دو طبقه می‌گردد. در زیر یک برجستگی مستطیل مانند قرار گرفته که دو جزیره دایره‌ای شکل بر روی آن قرار دارد. دوربین اصلی در دایره بالایی و دو دوربین در جزیره پایینی و دوربین عمق‌سنج نیز خارج از دایره‌ها در زیر فلاش LED قرار گرفته است. در مجموع ترکیب سادگی و انحناهای به کار در بدنه دستگاه ظاهر مدرن و جذابی به آن بخشیده که برای یک گوشی در این بازه قیمتی طراحی خوبی محسوب می‌شود.

 

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

صفحه نمایش گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از نمایشگر بزرگ 6.75 اینچ اما از نوع TFT-LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر از برادران سطح بالاتر خود حاشیه نمایشگر بیشتری دارد؛ اما حاشیه آن از اغلب مدل‌های رقیب کمتر است. کیفیت نمایشگر معمولی و رزولوشن آن HD+ است که با توجه به اندازه نمایشگر بهتر بود آنر رزولوشن FHD+ را به کار ببرد. نمایشگر برای این بازه قیمتی منطقی است و آنر آن را با رفرش ریت 90 هرتز همراه کرده تا در کنار رابط نرم‌افزاری دستگاه تجربه کاربری روان و نرم را به کاربر ارائه بدهد. قابلیت رفرش ریت داینامیک آنر هم کمک می‌کند تا نرخ نوسازی به صورت خودکار و بسته به محتوای در حال نمایش بین 60 و 90 هرتز تغییر کند و به همین دلیل مصرف نمایشگر نیز کاهش یابد.

 

خرید گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی موبایل Honor X7a اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا می‌کند. اغلب برندها در محصولات این رده از نسخه Go Edition اندروید و رابط کاربری آن استفاده می‌کنند؛ اما آنر ادر این گوشی نسخه اصلی اندروید و رابط کاربری Magic UI را به کار برده است. گوشی به تراشه اقتصادی و 12 نانومتری Helio G37 مدیاتک مجهز شده که از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای شامل (4 هسته 2.3 گیگاهرتز + 4 هسته 1.7 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تشکیل شده است. این یک پردازنده معمولی متناسب با رنج قیمت گوشی است که برای امور روزمره کافی به نظر می‌رسد؛ اما مناسب کارها و بازی‌های سنگین نیست. این نسخه از گوشی Honor X7a با ترکیب 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که به نسبت میزان حافظه رم از حافظه داخلی خوبی برخوردار است. در مجموع عملکرد گوشی معمولی است و نمی‌‌توان از آن انتظار بیش از حد داشت و آنر در این گوشی بیش از بخش پردازشی بر روی ظرفیت باتری تمرکز داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

دوربین گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که از یک سنسور واید 50 مگاپیکسل، یک سنسور التراواید 5 مگاپیکسل، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسل تشخیص عمق تشکیل شده است. سنسورهای الترا واید و ماکرو، همان‌طور که از رزولوشن آنها نیز مشخص است کیفیت معمولی رو به پایینی دارند و سنسور تشخیص عمق نیز به صورت مستقل عکاسی نمی‌کند و وظیفه آن کمک به سنسور اصلی برای ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه (پس‌زمینه محو) است. اما سنسور اصلی در شرایط نور کافی می‌تواند تصاویر نسبتاً خوبی بگیرد که از جزئیات و رنگ معقولی (در حد بازه قیمتی) برخوردار هستند. تصاویر دوربین 8 مگاپیکسل سلفی نیز قابل اتکا و کارراه‌انداز هستند. هر دو دوربین قادر هستند با کیفیت 1080@30fps فیلمبرداری کنند که ویدیوهای ثبت شده نیز کیفیت نرمالی دارند؛ هر چند به دلیل عدم وجود لرزشگیر اپتیکال OIS در هنگام فیلمبرداری می‌بایست تلاش کرد گوشی ثابت مانده و زیاد حرکت نکند که این موضوع در اغلب گوشی‌های رده پایین‌تر شایع و معمول است.

 

قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

باتری گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

اما نقطه قوت گوشی موبایل آنر Honor X7a قطعاً ظرفیت باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعت آن و وجود کابل و آداپتور شارژ سریع 22.5 وات در داخل جعبه محصول است. بر اساس توضیحات آنر در سایت رسمی محصول، با شارژ کامل باتری این گوشی می‌توان 22 ساعت به تماشای ویدیوی آنلاین پرداخت، 42 ساعت مکالمه تلفنی انجام داد و 29 ساعت موسیقی پخش کرد و یا 42 ساعت به گردش در فضای مجازی پرداخت. همچنین با 10 دقیقه شارژ باتری با شارژر 22.5 واتی دستگاه، می‌توان تا 3 ساعت ویدیو مشاهده کرد.

 

بررسی تخصصی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

خرید اینترنتی گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a یک گزینه بسیار مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و ماندگاری شارژ باتری بالا هستند. شما به راحتی می‌توانید این محصول را با گارانتی معتبر شرکتی به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ایکالاتو خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 

قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X7a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

 

گوشی آنر X7a یک گوشی میان‌رده با قیمت اقتصادی است که در ازای قیمت رقابتی خود نمایشگر بزرگ، عملکرد نرمال، دوربین قابل قبول، باتری بسیار قدرتمند و شارژر سریع داخل بسته‌بندی را ارائه می‌دهد. قیمت نسخه پایه این محصول حدود 170 دلار قیمت دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه این متن بررسی و مشاهده مشخصات فنی و قیمت روز محصول در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی این گوشی از فروشگاه ایکالاتو کنید.

دیدگاه خود را بنویسید
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
*
*
بد
عالی
*
*
*
مشخصات محصولات
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیمکارت سایز نانو (8.8×12.3میلی متر)
سال تولید 2023
رنگ بندی مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Titanium Silver)، آبی (Ocean Blue)
ویژگی های خاص فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی، پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
تراشه Mediatek MT6765H Helio G37 (12 nm)
پردازنده مرکزی 8 هسته ای (4 هسته Cortex-A53 و 4 هسته Cortex-A53)
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Cortex-A53) و 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Cortex A53)
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC
دوربین دوربین اصلی چهارگانه
کیفیت دوربین اصلی 2 + 2 + 5 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش LED
دیافراگم دوربین اصلی دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 - دوربین دوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
عکاسی پانوراما دارد
سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری (Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720), VGA (640× 480
قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی پانوراما و HDR، دارای لنز واید و اولتراواید، قابلیت عکاسی ماکرو، دارای حسگر سنجش عمق
کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
دیافراگم دوربین سلفی دریچه دیافراگم f/2.0
قابلیت های دوربین سلفی دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه TFT LCD
سایز صفحه 6.75Inch
نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.7 درصد
رزولوشن (1600 × 720) HD
تعداد رنگ 16.7 میلیون رنگ
ابعاد 8.3 × 76.9 × 167.5 میلیمتر
وزن 196 گرم
نسخه سیستم عامل اندروید 12.0
رابط کاربری Magic UI 6.1
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
منوی فارسی دارد
قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی mp3, mid, amr, awb, 3gp, mp4, m4a, aac, wav, ogg, flac
فرمت های پخش ویدئو 3GP,MP4, WEBM,MKV
شبکه های ارتباطی 2G,3G,4G
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G LTE BAND
سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
فناوری های ارتباطی WIFI,بلوتوث, NFC
WIFI Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
فناوری مکان یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou (BDS), Galileo
درگاه ارتباطی USB Type C، استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو دارد
خروجی صدا جک 3.5 میلی متری صدا
باتری قابل تعویض نیست
مشخصات باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعت
حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر آنر، کابل USB Type-C، کاور ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی (Fast Battery Charging 22.5W)
مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند

گوشی موبایل آنر مدل Honor X8a دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

Honor X8a Dual SIM 128GB, 8GB Ram Mobile Phone
7,875,000 تومان 7,639,000 تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 106 دو سیم کارت

Nokia 106 Dual SIM Mobile Phone
945,000 تومان

گوشی موبایل آنر مدل Honor X6a دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

Honor X6a Dual SIM 128GB, 4GB Ram Mobile Phone
4,925,000 تومان

گوشی موبایل آنر مدل Honor 90 Lite 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

Honor 90 Lite 5G Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone
9,885,000 تومان 9,455,000 تومان
مشخصات محصولات
مشخصات کلی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیمکارت سایز نانو (8.8×12.3میلی متر)
سال تولید 2023
رنگ بندی مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Titanium Silver)، آبی (Ocean Blue)
ویژگی های خاص فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی، پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
پردازنده
تراشه Mediatek MT6765H Helio G37 (12 nm)
پردازنده مرکزی 8 هسته ای (4 هسته Cortex-A53 و 4 هسته Cortex-A53)
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Cortex-A53) و 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Cortex A53)
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
حافظه
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC
دوربین
دوربین دوربین اصلی چهارگانه
کیفیت دوربین اصلی 2 + 2 + 5 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش LED
دیافراگم دوربین اصلی دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 - دوربین دوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
عکاسی پانوراما دارد
سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری (Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720), VGA (640× 480
قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی پانوراما و HDR، دارای لنز واید و اولتراواید، قابلیت عکاسی ماکرو، دارای حسگر سنجش عمق
کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
دیافراگم دوربین سلفی دریچه دیافراگم f/2.0
قابلیت های دوربین سلفی دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه TFT LCD
سایز صفحه 6.75Inch
نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.7 درصد
رزولوشن (1600 × 720) HD
تعداد رنگ 16.7 میلیون رنگ
بدنه
ابعاد 8.3 × 76.9 × 167.5 میلیمتر
وزن 196 گرم
امکانات نرم افزاری
نسخه سیستم عامل اندروید 12.0
رابط کاربری Magic UI 6.1
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
منوی فارسی دارد
قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی mp3, mid, amr, awb, 3gp, mp4, m4a, aac, wav, ogg, flac
فرمت های پخش ویدئو 3GP,MP4, WEBM,MKV
ارتباطات
شبکه های ارتباطی 2G,3G,4G
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G LTE BAND
سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
فناوری های ارتباطی WIFI,بلوتوث, NFC
WIFI Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
فناوری مکان یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou (BDS), Galileo
درگاه ارتباطی USB Type C، استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
صدا
بلندگو دارد
خروجی صدا جک 3.5 میلی متری صدا
باتری
باتری قابل تعویض نیست
مشخصات باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعت
سایر مشخصات
حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر آنر، کابل USB Type-C، کاور ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی (Fast Battery Charging 22.5W)
Filters
Sort
display