جستجو

معرفی بهترین تبلت سامسونگ در سال 2023

معرفی بهترین تبلت سامسونگ در سال 2023

تبلت‌ها را می‌توان ترکیبی جذاب از گوشی موبایل و کامپیوتر شخصی دانست که گستره وسیعی از محصولات با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد را در بر می‌گیرند تا جایی که شاهد عرضه لپتاپ‌های ویندوزی 2 در 1 با قابلیت جدا کردن کیبورد از نمایشگر و تبدیل دستگاه به یک تبلت ویندوزی هستیم. البته علی‌رغم این گستره وسیع، عموماً منظور اصلی از این واژه محصولات اندرویدی و آیپدهای اپل است که توسط تولیدکنندگان موبایل و تبلت یا توسط کمپانی اپل تولید می‌گردند. یکی از مطرح‌ترین شرکت‌هایی که از جمله اولین تولیدکنندگان تبلت نیز به شمار می‌رود، برند سامسونگ است که محصولات تبلت خود را با پیشوند Galaxy Tab معرفی می‌کند. تبلت‌های سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلف و با مشخصات فنی قابل توجه روانه بازار می‌گردند. در ادامه با بهترین مدل‌های تبلت سامسونگ در سال 2023 آشنا می‌شویم. اگر شما قصد خرید بهترین تبلت سامسونگ با قیمت مناسب را دارید به فروشگاه اینترنتی ایکالاتو مراجعه کنید.

 مشاهده قیمت tab s7 fe

بهترین تبلت‌های سامسونگ کدامند؟

همان‌طور که اشاره شد تبلت‌های سامسونگ بازه قیمتی گسترده‌ای را پوشش می‌دهند و برای هر بودجه و سلیقه‌ای یک مدل مناسب در نظر گرفته شده است. در سال میلادی جاری (2023) سامسونگ با محدود و متمرکز کردن مدل‌ها توانسته در هر کدام از رده‌های پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی مدل‌های جذابی را ارائه کند که در نوع خود عالی و کاربردی هستند. در سال 2023 سری تبلت‌های Galaxy Tab S پرچمداران، سری Galaxy Tab S FE میان‌رده‌ها و سری Galaxy Tab A تبلت‌های اقتصادی این برند را تشکیل می‌دهند. در ادامه با بهترین تبلت های سامسونگ، قیمت و مشخصات مهم و کلیدی آنها آشنا می‌شویم.

 

بهترین تبلت سامسونگ با قیمت مناسب

 

تبلت‌های پرچمدار سامسونگ 2023

 

تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

تبلت‌های سری گلگسی Tab S9 سامسونگ تقریباً همان الگوی طراحی و ساختار نسل قبل از خود یعنی سری Tab S8 را دنبال می‌کنند؛ هر چند به قطعات و قابلیت‌‌های به‌روز و جدید مجهز شده‌اند. در میان سه عضو جدید پرچمدار سری تب اس 9، مدل Galaxy Tab S9 Ultra گران‌ترین و بهترین تبلت سامسونگ 2023 محسوب می‌شود و اوج هنرنمایی سامسونگ را در آن مشاهده می‌کنیم. این تبلت از همان طراحی مشابه نسل پیشین، فریم و بدنه آلومینیومی و همچنین گواهینامه IP68 بهره می‌برد که اولین نسل تبلت‌های سری S این برند با مقاومت در برابر آب به شمار می‌رود. صفحه نمایش بزرگ این مدل از پنل 14.6 اینچ حرفه‌ای و با کیفیت Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10+ استفاده می‌کند. گلکسی تب S9 Ultra به تراشه جدید، قدرتمند و 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 با گرافیک Adreno 740 مجهز شده است. دوربین اصلی از ماژول 13/8 مگاپیکسل و دوربین سلفی از ماژول 12/12 مگاپیکسل تشکیل شده که هر دو قادر به فیلمبرداری 4K@30fps هستند. باتری این تبلت ظرفیتی معادل 11200 میلی‌آمپرساعت دارد و از فناوری سوپرفست 45 وات سامسونگ برای شارژ استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های جذاب و مهم این محصول می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه استریو AKG با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atmos، قلم S-Pen مجهز به بلوتوث و تأخیر 2.8 میلی‌‌ثانیه، بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi 6e، تا 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی با اسلات اختصاصی اشاره کرد. گفتنی است قیمت پایه تبلت Galaxy Tab S9 Ultra از حدود 1200 دلار آغاز می‌شود.

 

تبلت گلکسی Tab S9 Ulltra

 

تبلت Galaxy Tab S9+

عضو میانی تبلت‌های سری S سامسونگ یعنی Galaxy Tab S9+ به جز ابعاد در اغلب مشخصات با مدل الترا یکسان است. مهمترین تفاوت مدل پلاس و پایه کاهش قطر نمایشگر به 12.47 اینچ است. همچنین حداکثر ترکیب ارائه شده برای این مدل 12/256 گیگابایت بوده، ظرفیت باتری 10090 میلی‌آمپر و دوربین سلفی مجهز به سنسور تکی الترا واید 12 مگاپیکسل است. قیمت پایه این مدل نیز از 1000 دلار آغاز می‌گردد.

 

 بهترین تبلت 2023 سامسونگ مناسب گیمینگ

 

تبلت Galaxy Tab S9

تبلت گلکسی Tab S9 عضو پایه پرچمداران 2023 سامسونگ است که مشخصات فنی آن تقریباً با مدل‌های پلاس و الترا مشابه است. در این مدل نیز مهمترین تفاوت ابعاد و قطر نمایشگر است که به 11 اینچ کاهش پیدا کرده، حداکثر ترکیب حافظه آن 12/256 گیگابایت بوده و دوربین اصلی از سنسور واید تکی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی از حسگر الترا واید مگاپیکسل تشکیل شده است. همچنین ظرفیت باتری دستگاه به 8400 میلی‌آمپرساعت کاهش پیدا کرده و قیمت پایه آن از 800 دلار آغاز می‌گردد.

 

تبلت گلکسی Tab S9+ سامسونگ

 

تبلت‌های میان ‌رده 2023 سامسونگ

 

تبلت Galaxy S9 FE+

تبلت‌های میان‌رده سری گلکسی Tab S9 FE+ سامسونگ نسخه ارزان‌تر و مقرون‌ به صرفه پرچمداران Tab S9 و بهترین تبلت سامسونگ با قیمت مناسب محسوب می‌شوند. مدل پلاس بدنه و فریم آلومینیومی دارد و از گواهینامه IP68 برخوردار است. این سری از نمایشگر 12.4 اینچ IPS با نرخ نوسازی 90 هرتز با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. سامسونگ در این مدل از تراشه 5 نانومتری Exynos 1380 خود استفاده کرده که پیشتر آن را در گوشی‌های میان‌رده این برند دیده بودیم. دوربین اصلی از ماژول دوگانه شامل سنسور واید 8 و الترا واید 8 مگاپیکسل استفاده می‌کند که قادر به فیلمبرداری 4K@30fps است. دوربین سلفی نیز سنسور تکی الترا واید 12 مگاپیکسل بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به پشتیبانی از قلم S-Pen، اسپیکرهای استریو AKG، بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi 6 اشاره کرد. همچنین ظرفیت باتری این محصول 10090 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند. قیمت پایه مدل Galaxy Tab S9 FE+ از 600 دلار آغاز می‌گردد.

 

 تبلت گلکسی Tab FE Plus

 

تبلت Galaxy S9 FE

مدل پایه گلکسی Tab S9 FE دارای مشخصات نزدیکی به مدل پلاس است. از میان تفاوت‌های این مدل با مدل پلاس می‌توان به کاهش سایز نمایشگر به 10.9 اینچ، کاهش حداکثر ظرفیت حافظه به 8/256 گیگابایت، کاهش ظرفیت باتری به 8000 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد.

 

تبلت گلکسی Tab S9 FE

 

تبلت‌های اقتصادی 2023 سامسونگ

 

تبلت Galaxy Tab A9+

تبلت‌های جدید اقتصادی سری گلکسی Tab A9 سامسونگ از مشخصات مناسب و قیمت رقابتی بهره می‌برند و مدل Tab A9+ بالاترین مدل تبلت سامسونگ با قیمت اقتصادی است. در این مدل از صفحه نمایش 11 اینچ TFT-LCD 90 هرتز با رزولوشن FHD+ استفاده کرده است. این مدل به تراشه 6 نانومتری Snapdragon 695 5G با گرافیک Adreno 619 مجهز شده است. دوربین دستگاه از سنسور 8 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل تشکیل شده و هر دو قادر به فیلمبرداری 1080@30fps هستند. این تبلت از باتری 7040 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که با توان 15 وات شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان به سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری One UI 5.1، حداکثر ترکیب حافظه 8/128 گیگابایت، بلوتوث 5.1، اسپیکرهای چهارگانه استریو اشاره کرد. گفتنی است قیمت نسخه پایه این مدل از 230 دلار آغاز می‌گردد.

 

تبلت گالکسی ای 9 پلاس سامسونگ

 

تبلت Galaxy Tab A9

در نسخه پایه تبلت‌های سری Galaxy Tab A9 اندازه نمایشگر به 8.7 اینچ و رزولوشن آن به HD+ کاهش پیدا کرده است. سامسونگ در این مدل از تراشه 6 نانومتری Helio G99 مدیاتک با گرافیک Mali-G57 MC2 استفاده کرده و رزولوشن دوربین سلفی به 2 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است. نسخه بلوتوث به 5.3 افزایش پیدا کرده و باتری دستگاه ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت دارد. حداکثر ترکیب حافظه این مدل نیز 8/128 گیگابایت بوده و قیمت نسخه پایه آن از حدود 160 دلار آغاز می‌شود.

 

ارزان ترین تبلت 2023 سامسونگ 

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display