جستجو

رکورد امتیاز یک میلیونی تراشه مدیاتک در بنچمارک Antutu

رکورد امتیاز یک میلیونی تراشه مدیاتک در بنچمارک Antutu

شرکت مدیاتک که به عنوان سازنده چیپست‌های میان‌رده گوشی موبایل کار خود را آغاز کرد، در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری را شاهد بوده است. حالا این شرکت رقابت تنگاتنگی را با شرکت کوالکام دنبال می‌کند و در برخی زمینه‌ها توانسته از شرکت رقیب خوش‌نام خود پیشی بگیرد. این روزها مدیاتک عنوان بزرگترین تولیدکننده تراشه دنیا را که پیش از این در اختیار کوالکام بود، از آن خود کرده و به زودی به عنوان اولین شرکت تولید تراشه 4 نانومتری نیز شناخته خواهد شد.

 

برای مشاهده قیمت و خرید گوشی موتورولا با ایکالاتو همراه باشید!

 

اولین رکورد بالای یک میلیون برای گوشی اندرویدی 

حالا به نظر می‌رسد مدیاتک در تلاش برای رسیدن به مهمترین آرزوی خود موفق شده است. تصویر جدیدی از بنچمارک Antutu یک گوشی مجهز به پردازنده معرفی نشده‌ مدیاتک منتشر شده است که امتیاز بالای 1 میلیون را نشان می‌دهد. آنتوتو هنوز رسماً این نتیجه را تأیید نکرده است؛ اما اگر خبر درست باشد این اولین گوشی اندرویدی با امتیاز بالای یک میلیون دنیا خواهد بود که اتفاقاً از تراشه مدیاتک استفاده می‌کند.

 

امتیاز یک میلیونی تراشه مدیاتک در بنچمارک Antutu

 

گفته می‌شود تراشه مورد استفاده این گوشی که با مدل MT6983 ثبت شده است در حقیقت همان تراشه مورد انتظار Dimensity 2000 مدیاتک است که به زودی معرفی خواهد شد. امتیاز کسب شده در بنچمارک آنتوتو 1،002،220 است و برای مقایسه باید بدانید امتیاز آخرین تراشه پرچمدار فعلی کوالکام یعنی  Snapdragon 888 Plusکمتر از 900 هزار بوده است که نشان می‌دهد رقیب اصلی تراشه MT6983 نسل بعدی تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 898 خواهد بود.

 

خبرهای منتشر شده پیرامون تراشه Dimensity 2000 مدیاتک حکایت از حضور هسته‌های Cortex-X2 با معماری ARMv9، عملکرد گرافیکی قدرتمند، بهره‌وری و بهینه‌سازی نسبت به نسل‌های قبلی و هوش مصنوعی پیشرفته‌تر دارد.

 
نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display