جستجو

هواوی گوشی نوا 8 SE 4G را معرفی کرد

هواوی گوشی نوا 8 SE 4G را معرفی کرد

هواوی به تازگی از نسخه 4G گوشی نوا 8 SE در چین رونمایی کرده است. تفاوت عمده این مدل با نسخه 5G خود در زمینه تراشه است. گوشی نوا 8 SE 4G هواوی به جای تراشه دیمنسیتی 720 نسخه 5G از تراشه کایرین 710A بهره می‌برد. همچنین در گوشی نوا 8 SE 4G هواوی همراه این تراشه حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه شده است.

 

گوشی نوا 8 SE 4G هواوی به نمایشگر +FHD از نوع OLD 6.5 اینچی مجهز است که بالای این نمایشگر ناچ قطره‌ای دوربین 16 مگاپیکسل و در پایین آن حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد. دوربین اصلی گوشی نوا 8 SE 4G هواوی از یک ماژول چهارگانه شامل دوربین اصلی عریض 64 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل، دوربین 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل تشکیل شده است.

 

 

همان‌طور که می‌دانید هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده چند سالی است که اجازه استفاده از سیستم عامل اندروید گوگل را ندارد؛ اما همین امر باعث شد تا هواوی بزرگترین سیستم عامل ارائه شده پس از اندروید را طراحی کند. این سیستم عامل هارمونی نام دارد و گوشی نوا 8 SE 4G هواوی نیز از آخرین نسخه آن استفاده می‌کند. برای مشاهده قیمت گوشی huawei و خرید این گوش های موبایل از ایکالاتو اقدام کنید.

 

هواوی گوشی نوا 8 SE 4G

 ‌

مشاهده خصوصیات و خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A ( 8.0") SM-T295

 

گوشی نوا 8 SE 4G هواوی همچنین مجهز به یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع 33 وات نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی ممکن است به نظر کم بیاید اما با توجه به شارژر سریع ارائه شده و ویژگی‌های اختصاصی و قدرتمند سیستم عامل هارمونی در مدیریت مصرف و کاهش مصرف انرژی بسیار بیشتر از عدد و ارقام ذکر شده کارایی خواهد داشت.

 

در پایان گفتنی است، در حال حاضر هواوی نوا 8 SE4G با قیمت 330 دلار و در چهار رنگ گرادیانت، مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌گردد. 

 
نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display