جستجو

راهنمای خرید بهترین پاوربانک های 2023

راهنمای خرید بهترین پاوربانک های 2023

پاوربانک‌ها یا شارژر‌های همراه یکی از مهمترین لوازم جانبی کالاهای دیجیتال در زندگی امروزی محسوب می‌شوند. با پیشرفت روزافزون فناوری، حالا دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و ... علاوه بر قدرت و سرعت بیشتر، انرژی بالاتری نیز مصرف می‌کنند. این مصرف بیشتر انرژی باعث می‌شود باتری این محصولات بیشتر از چند ساعت و در بهترین حالت بیشتر از یک روز دوام نداشته باشد. از همین روی شرکت‌های برتر تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی و همچنین برند‌های تخصصی باتری، شارژر و محصولات ذخیره انرژی محصولی با نام پاور‌بانک (پاور پک یا شارژر همراه) را که یک شارژر قابل حمل مبتنی بر باتری/باتری‌های با قابلیت شارژ مجدد بود، به عنوان یک راه‌حل طراحی و به بازار عرضه کردند. در حال حاضر برندهای محبوب فناوری مانند پاور بانک سامسونگ، شیائومی، هوآوی و شرکت‌های تخصصی‌تر مانند انرجایزر، پاورولوژی و... تنوع بسیار بالایی از محصولات پاوربانک با مشخصات فنی و ظرفیت‌های مختلف را به بازار روانه کرده‌اند و این موضوع برخی از کاربران را برای انتخاب یک مدل با مشخصات و ظرفیت مناسب و همچنین قیمت رقابتی دچار سردرگمی می‌کند.

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین شارژر همراه و 10 پاوربانک پرفروش بازار بپردازیم؛ اما پیش از پرداختن به این لیست باید دقت داشته باشید خرید یک پاور بانک به عوامل شخصی مانند نوع کاربری مد نظر، تجهیزاتی که قصد دارید با پاوربانک آنها را شارژ کنید، سلیقه و از همه مهمتر بودجه شما بستگی مستقیم دارد. همچنین در خرید یک پاور بانک خوب آگاهی از مواردی مانند تفاوت ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک‌‌ها، اهمیت کیفیت ساخت و لایه‌های محافظتی به کار رفته در پاوربانک برای ایمنی تجهیزات، تعداد و انواع پورت‌های ورودی و خروجی، ولتاژ، توان، شدت جریان ورود و خروجی و سازگاری آنها با دستگاهی که قرار است شارژ شود و موارد دیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

10 پاور بانک برتر و پر فروش بازار

 

بهترین پاوربانک های بازار

 

پاوربانک 20000 شیائومی مدل 3 Pro

به جرأت پاور بانک شیائومی را می‌توان بهترین مارک در بازار کشور دانست. البته پاوربانک‌های خوشنام، حرفه‌ای‌تر و گران‌قیمت‌تری نیز در بازار موجود هستند؛ اما آنچه محصولات پاوربانک شیائومی را از سایر برندها متمایز می‌کند ارزش خرید بالای آنها است. این ارزش خرید بالا حاصل کیفیت، امکانات و ایمنی در کنار قیمت رقابتی و منصفانه این محصولات است. پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعت شیائومی مدل 3 پرو یکی از محصولات محبوب و جذاب این کمپانی محسوب می‌شود و از ظرفیت بسیار مناسبی برخوردار است. این ظرفیت برای کاربرانی که ساعات زیادی از پریز برق دور هستند و امکان شارژ گوشی با شارژر را ندارند و یا همیشه چندین دستگاه دیجیتال را با خود حمل می‌کنند، بسیار مناسب است. از جمله مشخصات فنی جذاب این محصول می‌توان به دو پورت USB-A و یک پورت دومنظوره (ورودی و خروجی) USB-C، امکان شارژ همزمان 3 دستگاه، توان شارژ تا 45 وات، 9 لایه حفاظتی برای ایمنی پاوربانک و دستگاه‌‌های متصل به آن، امکان شارژ هندزفری و گجت‌های پوشیدنی با توان پایین و شارژ لپ‌تاپ‌های دارای ورودی شارژ USB-C (در صورت سازگاری) اشاره کرد. در زمان نگارش این مطلب قیمت حدودی این دستگاه حدود 1 میلیون تومان است.

 

بهترین پاور بانک سامسونگ

 

پاوربانک 20000 سامسونگ 25 وات مدل EB-P5300

وقتی نام سامسونگ به میان می‌آید، کاربران انتظار طراحی زیبا، متریال با کیفیت، مشخصات فنی خوب و البته قیمت به نسبت بالاتری را دارند. این دقیقاً همان چیزی است که پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 به عنوان یکی از قوی ترین پاور بانک های موجود در بازار عرضه می‌کند. از مشخصات جذاب این پاوربانک می‌توان به ظرفیت بالا، سه خروجی (یک پورت USB-A و دو پورت USB-C) برای شارژ 3 دستگاه به صورت همزمان، توان شارژ سریع 25 آمپر (به خصوص مناسب برای پرچمداران سازگار سامسونگ یعنی سری گلکسی S، سری گلکسی Z و مدل‌های برتر سری گلکسی A)، امکان شارژ تبلت و لپ‌تاپ‌های سازگار دارای درگاه شارژ USB-C، 4 لایه حفاظتی برای محافظت پاوربانک و دستگاه‌های متصل اشاره کرد. همچنین در حال حاضر قیمت این پاوربانک قدرتمند در بازار چیزی حدود 2 میلیون تومان است.

چگونه تنظیمات رنگ گوشی سامسونگ و پالت رنگی آن را  تنظیم کنیم؟

 

معرفی بهترین شارژر همراه

 

پاوربانک 30000 انرجایزر مدل UE30000PQ

برند انرجایزر یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید باتری، پاور بانک، شارژر و تجهیزات الکتریکی ذخیره انرژی است، دفتر مرکزی آن در ایالات متحده واقع شده و محصولات آن از نظر کیفیت و قدرت شهرت خاصی دارند. پاوربانک 30000 انرجایزر علاوه بر ظرفیت بسیار بالا طیف وسیعی از درگاه‌های پرکاربرد USB را پشتیبانی می‌کند و به همین جهت قادر است تا انواع دستگاه‌ها با درگاه شارژ متنوع را شارژ کند. این محصول مجموعاً از 6 درگاه مختلف شامل یک پورت microUSB، یک پورت لایتنینگ اپل، دو عدد پورت USB-A، یک عدد پورت USB-C و یک عدد پورت USB-A شارژ سریع با توان 22.5 آمپر بهره می‌برد. همچنین قیمت کنونی این محصول در بازار به حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد که برای این ظرفیت و مشخصات قیمت معقولی محسوب می‌شود و آن را در لیست بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت بالا قرار می‌دهد.

 مقالات مرتبط: مقایسه چیپست مدیاتک و اسنپدراگون

بهترین مارک پاوربانک

 

پاوربانک 30000 باسئوس مدل PPDML-K

برند باسئوس BASEUS یک شرکت تولیدکننده لوازم و تجهیزات جانبی کالاهای دیجیتال چینی است که محصولاتی زیبا، با دوام و بسیار خلاقانه را روانه بازار کرده است. جذابیت و مشخصات فنی تجهیزات این برند باعث شده است تا این شرکت و محصولاتش به سرعت در بازار جهانی و به‌خصوص بازار ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار شود. پاوربانک 30000 مدل PPDML-K باسئوس علی‌رغم اینکه از توان شارژ 15 وات برخوردار است؛ اما به جهت ظرفیت بالای 30000 میلی‌آمپرساعت و تنوع درگاه‌های شارژ خود، در لیست معرفی بهترین شارژر همراه ایکالاتو قرار بگیرد. درگاه‌ای متنوع این دستگاه شامل یک پورت ورودی microUSB، یک پورت USB-C (ورودی و خروجی) و دو پورت USB-A می‌شود که امکان شارژ 3 دستگاه همزمان را فراهم می‌کند. این محصول شامل یک نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن میزان شارژ باقیمانده است و در بازار حدود 700 هزار تومان قیمت دارد.

 

شارژر همراه وایرلس شیائومی

 

پاوربانک بی‌سیم 10000 شیائومی مدل WPB15ZM

پاوربانک شیائومی مدل WPB15ZM یکی دیگر از محصولات جذاب و کاربردی برند محبوب شیائومی است و همان‌طور که از نام آن نیز برمی‌آید، مهمترین ویژگی این محصول امکان شارژ بی‌سیم محصولاتی است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. البته این تنها راه برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال با آن نیست و پاوربانک بی‌سیم شیائومی قادر است تا 3 دستگاه را به صورت همزمان (یک دستگاه به صورت بی‌سیم و دو دستگاه به صورت سیمی) شارژ کند. حداکثر توان شارژ بی‌سیم این محصول 10 وات و حداکثر توان شارژ سیمی آن 22.5 وات است. از دیگر مشخصات پاوربانک بی‌سیم شیائومی می‌توان به قابلیت استفاده به عنوان شارژ وایرلس با اتصال مستمر به آداپتور، شارژ سریع 22.5 وات خود پاوربانک، سازگاری با برندهای مختلف گوشی از قبیل سامسونگ و اپل، 9 لایه حفاضتی برای ایمنی پاوربانک و دستگاه متصل، یک پورت ورودی+ یک پورت خروجی USB-C به همراه یک پورت USB-A و قیمت حدود 650 هزار تومان (قیمت در زمان نگارش مطلب) اشاره کرد.

نقد و بررسی مزایا و معایب گوشی جی پلاس p10

 

قوی ترین پاور بانک

 

پاوربانک 20000 پاورولوژی مدل PPBCHA05

برند پاورلوژی از دیگر برندهای مطرح و تخصص در زمینه تجهیزات جانبی شامل انواع شارژر، شارژر بی‌سیم، شارژر خودرو، پاور استیشن و پاوربانک می‌گردد. دفتر اصلی این برند در کانادا قرار دارد؛ اما مانند بسیاری از برندهای مطرح محصولات این شرکت در چین تولید می‌شوند. تولیدات برند پاورلوژی زیبا، باکیفیت هستند و مشخصات فنی عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. به دلیل فعالیت تخصصی برند پاورولوژی در زمینه تجهیزات جانبی مربوط به شارژ تجهیزات الکترونیکی، پاوربانک 20000 پاورلوژی را می‌توان در لیست بهترین پاور بانک 20000 فست شارژ قرار داد. این محصول از مشخصات فنی خوبی شامل طراحی زیبا، نمایشگر میزان باقیمانده شارژ، دو پورت USB-C (دو منظوره ورودی و خروجی) و پورت USB-A، شارژ سریع خود پاوربانک و دستگاه متصل تا حداکثر توان شارژ 30 وات و امکان شارژ لپ‌تاپ‌های دارای پشتیبانی از فناوری PD با پشتیبانی از شارژ با درگاه USB-C و قیمت حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان (در حال حاضر) برخوردار است.

 

بهترین پاور بانک 20000 فست شارژ

 

پاوربانک 20000 ردمی شیائومی مدل PB200LZM

برند ردمی زیرمجموعه شیائومی وظیفه تولید محصولات کاربردی و البته اقتصادی‌تر این شرکت را برعهده دارد. پاوربانک‌های تولیدی ردمی نیز مانند سایر محصولات برند مادر یعنی شیائومی از برترین‌ها و در مبحث قیمت از رقابتی‌ترین مدل‌های بازار به شمار می‌روند. پاوربانک‌ 20000 مدل PB200LZM ردمی یکی از بهترین مدل‌‌های این برند است و از طراحی زیبا و متریال با کیفیت ساخته شده است. از مشخصات مهم این محصول می‌توان به مواردی از قبیل دو پورت ورودی microUSB و USB-C، دو پورت خروجی USB-A، قابلیت شارژ سریع پاوربانک و دستگاه تحت شارژ تا 18 وات، 9 لایه حفاظتی و امکان شارژ دستگاه‌‌های کوچک‌تر مانند گجت‌های پوشیدنی اشاره کرد. این محصول از جمله پاوربانک‌های اقتصادی است که در بازار حدود 450 هزار تومان قیمت دارد.

 

بهترین پاوربانک های سال

 

پاوربانک 20000 روموس مدل Sense6PS+

روموس یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای تولیدکننده پاوربانک است که طرفداران خاص خود را در بازار دارد. این محصول از زبان طراحی مشخص و معمول روموس بهره می‌برد که نمایشگر دیجیتال با زمینه رنگ مشکی بر روی آن خودنمایی می‌کند. نمایشگر دستگاه اطلاعاتی از قبیل میزان شارژ باقیمانده، شارژ سریع، ولتاژ و شدت جریان در حال انتقال را نشان می‌دهد. پاور بانک Sense6PS+ روموس از 5 پورت مجزا شامل دو پورت خروجی USB-A ، دو پورت ورودی microUSB و لایتنینگ و همچنین یک پورت دومنظوره (ورودی و خروجی) USB-C بهره می‌برد. حداکثر توان این محصول 18 وات است، از فناوری QC3.0 پشتیبانی می‌کند و در بازار حدود 850 هزار تومان قیمت دارد.

 

شارژر همراه سامسونگ

 

پاوربانک 10000 سامسونگ 25 وات مدل EB-P3300

این مدل نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر پاوربانک 20000 و 25 وات سامسونگ است که در بالا به معرفی آن پرداختیم. این محصول از حداکثر توان 25 وات برای شارژ خود پاور بانک و دستگاه‌های متصل بهره می‌برد که به‌خصوص برای گوشی‌های سامسونگ که این توان شارژ را پشتیبانی می‌کنند، مانند سری گلکسی S، سری گلکسی Z و مدل‌های برتر سری گلکسی A مناسب است. این پاوربانک از دو پورت شامل 1 پورت USB-A و یک پورت دومنظوره (ورودی و خروجی) USB-C بهره می‌برد که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین پاوربانک 10000 سامسونگ در بازار از قیمتی در حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان برخوردار است.

 

راهنمای خرید بهترین پاور بانک

 

پاوربانک 10000 انکر مدل PowerCore Slim

برند انکر Anker یک شرکت موفق چینی در زمینه تولید تجهیزات جانبی دستگاه‌‌‌های دیجیتال است که دفاتر اصلی آن در آمریکا و چین قرار دارد. در میان محصولات این برند انواع شارژ و پاوربانک بیشترین محبوبیت را دارد. پاوربانک 10000 میلی‌آمپرساعت انکر یکی از بهترین مدل‌های شارژر همراه این برند محسوب می‌شود که از مشخصات فنی جالبی مانند طراحی زیبا، جنس بدنه مقاوم در برابر خط و خش، پشتیبانی از شارژ سریع، مجهز بودن به فناوری Power IQ برای تشخیص شدت جریان مناسب دستگاه، سیستم ایمنی چندگانه، دو درگاه ورودی (پورت microUSB و USB-C) و یک خروجی USB-A بهره می‌برد. قیمت این محصول در بازار چیزی حدود 700 هزار تومان است و از مدل‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شود.

 بررسی و مقایسه تفاوت ایفون ۱۳ با ۱۴

جمع‌بندی

در این مطلب سعی شد راهنمای خرید بهترین پاور بانک برای آشنایی شما کاربران عزیز با مدل‌‌های برتر بازار ارائه شود؛ اما همان‌طور که می‌دانید به دلیل تنوع بسیار بالای مدل‌ها، مشخصات فنی و بازه قیمتی، تعدد تولیدکنندگان خوشنام در این حوزه و سلیقه و بودجه مختلف افراد، بهترین راه برای خرید یک پاور بانک علاوه بر مطالعه مطالبی از این دست (برای آشنایی با مدل‌ها و برندها) تحقیق و جستجو در بازار است تا بتوانید بسته به نیاز کاربری، میزان بودجه و بسته به سلیقه شخصی بهترین انتخاب را انجام دهید. همچنین گفتنی است ایکالاتو محصولات متنوعی را در این حوزه به فروش می‌رساند که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و بررسی آنها می‌توانید یک خرید اینترنتی آسان با بهترین قیمت ممکن را تجربه کنید.

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display