جستجو

نسخه مقاوم و جان سخت اپل واچ معرفی می‌شود

نسخه مقاوم و جان سخت اپل واچ معرفی می‌شود

انواع ساعت هوشمند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند و با انواع گوشی اپل قابلیت جفت شدن دارند؛ اما این شرکت تا کنون تنها از لحاظ سخت‌افزاری و زیبایی شناسی محصولات پوشیدنی خود را بروزرسانی کرده و هیچ نسخه جان سخت یا مقاومی از اپل واچ خود معرفی نکرده است. قیمت بالا و عدم پشتیبانی از استانداردهای مخصوص شرایط محیطی سخت باعث می‌شود تا استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های پرتحرک، طبیعت و محیط‌های سخت خیلی منطقی به نظر نرسد.

 

اپل واچ نسخه جان سخت

حال به نظر می‌رسد اپل پروژه‌ای را شروع کرده است تا به این نیاز پاسخ دهد. اخیراً «مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور محصولات اپل اعلام کرده است که احتمالاً اپل در سال 2022 میلادی از نسخه مقاوم و جان سخت اپل واچ رونمایی خواهد کرد. همچنین این تحلیلگر عنوان کرده است این نسخه از ویژگی مقاومت بالا و استانداردهای نظامی برخوردار خواهد بود.

 

نسخه مقاوم و جان سخت اپل واچ

 ‌

پیشنهاد ویژه خرید تبلت: مشاهده قیمت و خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A ( 8.0") SM-T295

 

احتمال زیادی می‌رود این نسخه مقاوم و جان سخت Apple Watch همزمان با سری 8 این محصول معرفی شود. گفتنی است اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد سری 8 اپل واچ از قابلیت‌های پیشرفته سلامتی از جمله حسگر دمای پوست برخوردار است که می‌تواند با اندازه‌گیری درجه حرارت بدن بروز علائم بیماری، مانند تب را تشخیص دهد و به این ترتیب کمک شایانی به سلامت جسمی کاربران انجام دهد. البته این قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شود و هواوی سال گذشته در ساعت Huawei Watch 3 از این ویژگی استفاده کرده بود.

 

حال باید ببینیم اپل در رویدادهای آتی خود چه نوآوری‌هایی را برای ساعت‌های هوشمند خود تدارک دیده است. همچنین گفته می‌شود در کنار ساعت‌های هوشمند ، غول کوپرتینویی از ایرپاد جدید این شرکت به نام Air Pods Pro نیز رونمایی خواهد کرد.

 
نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display