جستجو

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه در سال 2023

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه در سال 2023

در این مقاله وبلاگ ایکالاتو به بررسی عناوین بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه می‌پردازیم. سال‌ها قبل یادداشت‌های کاغذی و استیکرهای چسب‌دار و در ادامه کاغذها، سررسیدها و دفترچه‌های پلنر و برنامه‌ریزی بهترین گزینه‌‌های موجود برای مدیریت و برنامه‌ریزی کارها به شمار می‌رفتند. در آن زمان این وسایل که عمدتاً به کاغذ و وسایل نوشتاری محدود بودند، تنها راه موجود برای نظم دادن به تسک‌ها، قرارها و کارهای در انتظار انجام محسوب می‌شدند. پیشرفت فناوری در این زمینه نیز مانند سایر وجوه، زندگی روزمره ما را دستخوش تغییر کرده و آن را ارتقا داده است.

 

بهترین اپ برنامه ریزی روزانه در اندروید و آیفون

 

اولین تجربه مدیریت و برنامه‌ریزی دیجیتال نه به گوشی‌های تلفن همراه بلکه به اولین مدل‌های دستیار شخصی دیجیتال یا PDA باز می‌گردد. این دستگاه‌ها از قابلیت‌هایی مانند تقویم، یادداشت، لیست شماره تماس و امکان برنامه‌ریزی کارها بهره می‌بردند که به کاربر اجازه برنامه‌ریزی بهتر امور را می‌داد. امروزه با پیشرفت گوشی موبایل، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متعدد برنامه‌ریزی و مدیریت کارها معرفی شده‌اند که قابلیت‌های متعدد و خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهند و از همه مهمتر روی چندین دستگاه از پلتفرم‌های مختلف و همچنین تحت وب پشتیبانی می‌شوند. در ادامه با برخی از انواع بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانه در اندروید و آیفون آشنا می‌شویم.

 

بیشتر بخوانید : آشنایی با تکنولوژی nfc 

 

  • Microsoft to do

نرم افزار برنامه ریزی روزانه To Do مایکروسافت در حقیقت یک سرویس جامع است و از پلتفرم‌های مختلفی نظیر اندروید، سیستم‌عامل‌های اپل و ویندوز پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن امکان ایجاد یادداشت، چک لیست‌های متنوع، شخصی سازی، دسته‌بندی و پشتیبانی از حالت دارک مود را برای کاربر فراهم می‌کند. برای استفاده از این سرویس کافی است یک اکانت مایکروسافت بسازید و این اپلیکیشن را روی گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود نصب  و راه‌اندازی کنید. از دیگر قابلیت‌های جذاب این سرویس امکان اشتراک‌گذاری لیست‌ها بین کاربران با اکانت فعال مایکروسافت است.

 

اپلیکیشن مدیریت وظایف

 

  • Any Do

اپ برنامه ریزی روزانه Any Do یکی از سرویس‌های با سابقه و قدیمی در زمینه مدیریت کارها است. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده، کاربرپسند و در عین حال کاربردی است و قابلیت‌های فراوانی را از جمله امکان ایجاد تسک در گروه‌‌بندی‌های مختلف، ایجاد فضاهای کار متنوع و مستقل، امکان اشتراک گذاری فضاهای کاری و چت و منشن بین کاربران و هم‌تیمی‌ها ارائه می‌کند. اپلیکیشن Any Do روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف قابل نصب و همگام‌سازی است. همچنین این نرم‌افزار سازگاری خوبی با بیش از 5000 اپلیکیشن از جمله سرویس‌های پر استفاده گوگل، مایکروسافت، متا، ترلو و ... دارد.

 

اپلیکیشن موبایل مدیریت تسک

 

  •  Google Tasks

اپلیکیشن Google Task را شاید بتوان مینیمال‌ترین و بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانه دانست. رابط کاربری این نرم‌افزار سرراست و ساده است و از طرق مختلف مانند نصب اپلیکیشن موبایلی و یا از طریق وب و سرویس جیمیل به راحتی در دسترس کاربر است. این سرویس با جیمیل و از آن مهمتر با تقویم گوگل سازگاری دارد و قابل همگام سازی است. برای راه‌اندازی این سرویس تنها کافی است با اکانت گوگل خود (جیمیل) در آن لاگین کنید تا به وسیله آن با تقویم و ایمیل گوگل همگام‌سازی شود.

 

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه

 

  • Evernote

نرم افزار Evernote را نمی‌توان فقط یک اپ مدیریت وظایف ساده دانست بلکه این یک اپلیکیشن برای ثبت همه چیز است. با Evernote می‌توان یادداشت‌ برداشت، یادآور و چک لیست تنظیم کرد و عناوین مختلف را جستجو و پیدا کرد. رابط کاربری اپلیکیشن زیبا و با جزئیات است و همچنین روی انواع پلتفرم و دستگاه‌های مختلف قابل نصب و اجرا است و امکان ارتباط گسترده میان کاربران نیز در آن ممکن است.

 

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه

 

  • Trello

ترلو یکی از عناوین برنامه مدیریت پیشرفته کارها در این لیست است که توسط کاربران حرفه‌ای بیشتر برای مدیریت پروژه و وظایف گروهی روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترلو امکانات وسیعی را ارائه می‌دهد که اغلب موارد پایه آن رایگان بوده و برخی از موارد پیشرفته‌تر با خرید و ارتقای اکانت در دسترس خواهد بود. ترلو از رابط خلاقانه‌ای استفاده می‌کند و شما می‌توانید کارها را به صورت کارت در لیست‌های ستون‌ مانند در کنار یکدیگر قرار دهید و هر کارت تسک را بین لیست‌های (ستون‌های) مختلف جا به جا کنید. ترلو امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین از پلاگین‌های متعددی برای افزدن قابلیت‌های بیشتر و اتوماسیون کارت‌ها بهره می‌برد. ترلو دارای اپلیکیشن اندروید، اپل و سرویس تحت وب است که به صورت یکپارچه با اکانت ترلو کاربر همگام‌سازی می‌شوند. روش کار در ترلو به صورت فضاهای کاری و بردهای مستقل است که امکان اضافه کردن سایر کاربران به صورت هم‌تیمی را پشتیبانی می‌کند.

 

نرم افزار برنامه ریزی روزانه

 

  • Todolist

نرم‌افزار Todolist نیز مانند Any Do یکی از سرویس‌های قدیمی و خوش‌نام در زمینه مدیریت برنامه روزانه با اپلیکیشن به شمار می‌رود. این برنامه نیز بر روی سرویس‌های مختلف قابل نصب است و بین تمامی آنها همگام‌سازی می‌شود. Todolist از قابلیت تعریف و اشتراک‌گذاری پروژه‌ برای کار تیمی پشتیبانی می‌کند. پلنر این اپلیکیشن حرفه‌ای و در عین حال ساده است. دسته‌بندی‌های متنوع، یادآورها و شخصی سازی تسک‌ها نیز کمک بزرگی برای نظم دادن به کارها محسوب می‌شود. همچنین این اپلیکیشن امکان تعیین هدف و ردیابی عادت‌های روزانه را نیز ارائه می‌کند.

 

بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانه

 

  • Google Calendar

تقویم گوگل برای بسیاری از کاربران دستگاه‌های دیجیتال و تمامی افرادی که از پلتفرم‌های گوگل استفاده می‌کنند نامی آشنا محسوب می‌شود. این اپلیکیشن به دلیل تعداد بالای کاربران فعال سیستم‌عامل اندروید و همچنین ایمیل گوگل (جیمیل) بسیار پر استفاده است. این سرویس را می‌توان برترین سرویس تقویم دیجیتال به شمار آورد. تقویم گوگل سیستم ساده و اختصاصی و منحصر به فرد خود برای مدیریت کارها را دارد. این سرویس درست مانند نامش شماتیک یک تقویم را دارد و شما می‌توانید تمامی کارها را در روز مورد نظر خود قرار دهید. شما می‌توانید این تقویم را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه مشاهده کنید و تسک‌ها و یادآورها با رنگ‌ خاصی که برای آنها تعیین می‌کنید در روز و بازه ساعتی تعیین شده نمایش پیدا می‌کنند. گفتنی است تقویم گوگل با سایر سرویس‌های دیگر این کمپانی از قبیل جیمیل، مخاطبین و ... سازگاری فوق‌العاده بالایی دارد.

 

مدیریت برنامه روزانه با اپلیکیشن

 

  • MeisterTask

اپلیکیشن مدیریت وظایف و پروژه MeisterTask را می‌توان بیشتر رقیب اپ ترلو دانست که بالاتر معرفی شد. این برنامه ظاهری مدرن و کاربردی، دسترسی سریع و آسان به تسک‌ها و پروژه‌ها و امکانات کارتیمی و اتوماسیون مناسبی را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است این نرم‌افزار نیز مانند سایر رقبای مطرح خود چند پلتفرمی است و از دستگاه‌‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

 

مدیریت برنامه روزانه با اپلیکیشن

 

  • Forest

نرم‌افزار Forest به جرأت متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن موبایل مدیریت تسک در چند سال اخیر است که بیش از هر چیز به تمرکز کاربر روی وظایف و افزایش بهره‌وری از طریق تکنیک پومودورو و همچنین رابط کاربری متکی بر بازی و سرگرمی می‌پردازد. رابط کاربری این اپ بسیار گرافیکی است و از المان‌هایی مانند نهال درختان و جنگل در حال رشد برای نشان‌ دادن پیشرفت و بهره‌وری کاربر در کار بهره می‌برد. هر چقدر تمرکز کاربر بر روی وظایف و موفقیت او در رسیدن به امور و کارها بیشتر باشد درختان جنگل رشد بیشتری خواهند داشت. در کنار این رابط جذاب، برنامه Forest آمار دقیق و پر از جزئیات و نموداری را از چگونگی زمان صرف شده و میزان تمرکز کاربر در اختیار او خواهد گذاشت. گفتنی است این اپلیکیشن در دو نسخه اندرویدی و iOS قابل نصب و اجرا است.

 

مدیریت برنامه روزانه با اپلیکیشن

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
1402/07/05 11:04
سلام وقت بخیر
اپلیکیشن تسکینو ابزاری فارسی زبان برای مدیریت فعالیت های روزانه می باشد
اپلیکیشن مدیریت و برنامه ریزی کارهای تسکینو، قابلیت نصب و استفاده در سه نسخه اندروید ، ios و Web Desktop . اپلیکیشن برنامه ریزی ،سازماندهی و مدیریت، نظارت و ارزیابی کارها و فعالیت‌هاست. اپلیکیشن تسکینو به عنوان بهترین ابزار مدیریتی دارای امکاناتی مانند ارزیابی پرسنل، مدیریت وظایف و کارها،حضور و غیاب انلاین،ثبت چک لیست، ثبت یادآور با امکان ارسال اس ام اس می باشد
Filters
Sort
display