جستجو

بهترین گوشی شیائومی

بهترین گوشی شیائومی

برند شیائومی همواره به دلیل عرضه گوشی‌‌هایی مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین توجه به نیازها و درخواست مخاطبین در کنار عرضه محصولات با قیمت مناسب خود توانسته از خود عملکرد بسیار مطلوبی در مقابل سایر برندهای مطرح چون سامسونگ و اپل نشان دهد. هر ساله این برند مرغوب چینی با ارائه مدل‌های جدیدی طرفداران و همچنین سایر مخاطبین در بازار جهانی را شگفت زده می‌کند. امسال نیز برخی از مدل‌های تولیدی این شرکت با توجه به فروش بالا توانسته‌اند لقب بهترین گوشی شیائومی را برای خود کسب کنند. همچنین ردمی و پوکو از محبوب‌ترین زیربرندهای شیائومی محسوب می‌شوند و بسیاری از مدل‌های ارزشمند و پرفروش گوشی هوشمند شیائومی را روانه بازار کرده‌اند. اگر شما هم قصد دارید در مورد بهترین گوشی های شیائومی و قیمت گوشی شیائومی اطلاعات کاملی را کسب کرده و در نهایت با ذهنیت بهتر و واقع‌بینانه گوشی مورد نظر خود از این برند را خریداری کنید تا انتهای این مقاله با ایکالاتو همراه شوید.

 

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

بخش اقتصادی زمین بازی شیائومی است و در بازه ارزان‌قیمت‌ها چه برندی بهتر از شیائومی را می‌توان انتخاب کرد. همان‌طور که می دانیم اصولاً شیائومی کار خود را با گوشی‌های اقتصادی که مشخصات بالاتر از قیمت خود ارائه می‌دادند، آغاز کرده و هنوز هم تلاش دارد این خصوصیت خود را حفظ کند. گوشی‌های تا 5 میلیون شیائومی مانند اغلب برندها از نظر فنی مشخصات محدودی دارند و بیشتر مناسب کسانی هستند که از دوربین، نمایشگر و تراشه محصول انتظار بالایی ندارند و اگر این بخش‌ها کارراه‌انداز باشند کافی است؛ هر چند شیائومی تلاش می‌کند در این محصولات نیز متفاوت از رقبا عمل کند.

 

گوشی موبایل شیائومی Poco C40

گوشی شیائومی Poco C40 بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت محسوب می‌شود که علی‌رغم قیمت پایین خود از طراحی جوان‌پسند، باتری بسیار قدرتمند و نمایشگر بزرگی بهره می‌برد. شیائومی در این محصول از نمایشگر بزرگ 6.71 اینچی IPS با رزولوشن HD+ استفاده کرده است. این گوشی به تراشه جدید و کمتر شناخته شده و 11 نانومتری JLQ JR510 مجهز شده که شامل پردازنده هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1 می‌گردد. دوربین دستگاه معمولی و کار‌راه‌انداز است که از یک ماژول دوگانه 13+2 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل تشکیل شده که هر دو قادر به فیلمبرداری FHD هستند. باتری برگ برنده اصلی این گوشی است که ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعتی دارد و از توان شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند. وجود حسگر اثرانگشت، درگاه USB-C و بلوتوث 5.0 از دیگر مشخصات این محصول هستند.

 

گوشی پوکو C40 شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C

گوشی شیائومی Redmi 12C یکی از اقتصادی‌های ارزان‌قیمت و در عین حال زیبا و باکیفیت شیائومی تحت زیر برند ردمی است و طراحی زیبا، نمایشگر بزرگ و تراشه قابل اتکا از مهمترین ویژگی‌‌های این محصول هستند. صفحه نمایش دستگاه از یک پنل 6.71 اینچ IPS-LCD با رزولوشن HD+ و روشنایی 500 نیت استفاده می‌کند. این دستگاه از تراشه 12 نانومتری Helio G85 بهره می‌برد که یکی از قابل اعتمادترین تراشه‌های میان‌رده محسوب می‌شود و عملکرد پایداری را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دوربین دوگانه50 +0.08 مگاپیکسل، سلفی 5 مگاپیکسل، بلوتوث 5.1، حسگر اثرانگشت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ 10 وات اشاره کرد.

 

گوشی ردمی 12C شیائومی

 

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

گوشی‌های هوشمند تا قیمت 8 میلیون تومان شامل محصولاتی می‌شوند که هنوز از قیمت مناسبی و ارزانی برخوردار هستند؛ اما مشخصات بسیار خوبی در حد گوشی‌های میان‌رده را عرضه می‌کنند. شیائومی در اغلب این محصولات با تمرکز بر برخی مشخصات و پایین نگه داشتن قیمت، گوشی‌های قابل قبول و محبوبی را روانه بازار کرده است.

 

گوشی موبایل شیائومی Poco C65

گوشی شیائومی Poco C65 از زیباترین مدل های اقتصادی پوکو است که به تظر می‌رسد طراحی خاص آن تلفیقی از الگوهای ظاهری پوکو و ردمی باشد. این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 90 هرتز 6.74 اینچ IPS-LCD با رزولوشن HD+ و حداکثر روشنایی 600 نیت بهره می‌برد. پوکو سی 65 اندروید 13 همراه با رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند و به تراشه 12 نانومتری Helio G85 مدیاتک شامل پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 مجهز شده که در عین پایداری و مصرف بهینه عملکرد مناسبی دارد. دوربین گوشی از یک ماژول سه‌گانه 50/2/0.08 مگاپیکسل و سلفی 8 مگاپیکسل با امکان فیلمبرداری FHD تشکیل شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 18 وات، حسگر اثرانگشت کنار دستگاه، بلوتوث 5.3 و درگاه USB-C اشاره کرد.

 

گوشی پوکو C65 شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی redmi Note 10 Pro

گوشی شیائومی redmi Note 10 Pro یکی از مدل‌های میان‌‌رده جذاب سال 2021 تحت زیر برند ردمی است که برترین مشخصه‌های آن نمایشگر 120 هرتز، دوربین 108 مگاپیکسل و شارژر فست 33 وات هستند. طراحی گوشی زیبا و بهتر از چیزی است که معمولاً در این بازه قیمتی شاهد آن هستیم. همچنین گوشی از گواهینامه IP53 برخوردار بوده و در مقابل قطرات باران و پاشش آب مقاوم است. صفحه نمایش دستگاه از یک پنل 6.67 اینچ آمولد با رزولوشن FHD+، حداکثر روشنایی 1200 نیت، گوریلاگلس 5 و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. شیائومی در محصول از تراشه    8 نانومتری Snapdragon 732G شامل پردازنده هشت‌هسته‌ای با حداکثر 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 618 استفاده کرده است. گوشی ردمی نوت 10 پرو از دوربین چهارگانه 108/8/5/2 مگاپیکسل با امکان فیلمبرداری 4K و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری FHD برخوردار است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری 5020 میلی‌آمپرساعت با شارژر سریع 33 وات، حسگر اثرانگشت کنار دستگاه، بلوتوث 5.1 و درگاه USB-C اشاره کرد.

 

گوشی ردمی نوت 10 پرو

 

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

در بازه قیمتی 5 تا 8 میلیون تومان شاهد مدل‌هایی از جمله میان‌رده‌های سال‌های قبل و همچنین مدل‌های جدید شیائومی در زیربرندهای ردمی و پوکو هستیم. این مدل‌ها علی‌رغم قیمت رقابتی و مناسب خود، مشخصات خوب و جذابی را در بخش‌هایی از جمله طراحی، صفحه نمایش، تراشه، باتری و توان شارژ عرضه می‌کنند.

 

گوشی موبایل شیائومی redmi Note 11 Pro+ 5G

گوشی شیائومی redmi Note 11 Pro+ 5G از میان‌رده‌های سال 2021 این برند محسوب می‌شود که مشخصات بسیار عالی را ارائه می‌دهد و حالا پس از معرفی دو نسل بعد از آن، به شکل وسوسه انگیزی قیمت بسیار مناسبی پیدا کرده است. سری Note 11 شیائومی یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها را در میان نسل‌های این خانواده دارد و گل سر سبد این سری نیز مدل پرو پلاس 5G است. شما در مقابل قیمت استثنایی یک محصول با مشخصات استثنایی دریافت می‌کنید که در میان آنها می‌توان به نمایشگر 120 هرتز 6.67 اینچ Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و حداکثر روشنایی 1200 نیت، محافظ نمایش گوریلاگلس 5 و گواهینامه IP53، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل، سلفی 16 مگاپیکسل، تراشه 6 نانومتری Dimensity 920 با پشتیبانی از 5G، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، شارژر فوق سریع 120 وات (شارژ کامل در 15 دقیقه) و اسپیکرهای دوگانه تنظیم شده توسط JBL اشاره کرد.

 

گوشی ردمی Note 11 Pro+ 5G شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

گوشی شیائومی Redmi Note 12 یکی از مدل‌های پایه خانواده پرجمعیت نوت 12، محبوب‌ترین سری میان‌رده‌های این برند در سال 2023 است. این گوشی طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد که حتی ممکن است با مدل‌های گران‌قیمت اشتباه گرفته شود. صفحه نمایش گوشی از یک پنل 120 هرتز 6.67 اینچ آمولد با حداکثر روشنایی 1200 نیت و رزولوشن FHD+ تشکیل شده که با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و همچنین دستگاه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و باران) است. شیائومی در این گوشی از تراشه 6 نانومتری Snapdragon 685 4G استفاده کرده که از پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 610 تشکیل شده است. دوربین سه‌گانه از ترکیب سنسورهای 50/8/2 مگاپیکسل بهره می‌برد و با دوربین سلفی 13 مگاپیکسل همراهی می‌شود که هر دو دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت FHD هستند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با شارژر فست 33 وات، بلوتوث 5.0، بلوتوث 5.0 و درگاه USB-C اشاره کرد.

 

گوشی ردمی نوت 12 شیائومی

 

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

شیائومی در مدل‌های بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون انتخاب‌های متعددی برای طرفداران خود فراهم کرده که مانند بازه قیمتی تا 8 میلیون این برند، مشخصات فنی جالبی از نمایشگر‌های آمولد با نرخ نوسازی بالا، باتری قدرتمند با توان شارژ بالا و تراشه‌های به نسبت قدرتمند را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

گوشی موبایل شیائومی redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی redmi Note 12 Pro یک میان‌رده خوش‌قیمت و بهترین مدل گوشی شیائومی 2023 در این بازه قیمتی است که در بخش طراحی تلفیقی از اعضای نسل قبل و همچنین مدل‌های جدیدتر خانواده سری نوت را ارائه می‌دهد. این گوشی از نمایشگر 120 هرتز 6.67 اینچ آمولد با رزولوشن FHD+ و تراشه 8 نانومتری Snapdragon 732G 4G با  گرافیک Adreno 618 بهره می‌برد. دوربین این گوشی از یک ماژول چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل و فیلمبرداری 4K و سلفی 16 مگاپیکسل با فیلمبرداری FHD تشکیل شده است. باتری گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و با شارژر 67 وات راهی بازار شده است.

 

گوشی ردمی نوت 12 پرو شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

گوشی شیائومی Poco X5 Pro 5G در حقیقت نسخه بازطراحی شده برخی اعضای خانواده نوت زیر برند ردمی محسوب می‌شود. طراحی این گوشی مدرن، زیبا و جوان پسند است و گواهینامه IP53 نیز محصول را در برابر پاشش قطرات آب و باران مقاوم می‌کند. شیائومی در این گوشی نمایشگر پر استفاده 120 هرتز 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ و تراشه قابل اعتماد 6 نانومتری Snapdragon 778G با پشتیبانی ار شبکه 5G را به کار برده است. این محصول از دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی 108 مگاپیکسل و فیلمبرداری 4K به همراه سلفی 16 مگاپیکسل با  فیلمبرداری FHD استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 67 وات، شارژ معکوس سیمی 5 وات، بلوتوث 5.2، شبکه Wi-fi 6 ودرگاه USB-C اشاره کرد.

 

گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5G

 

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

بازه قیمتی 15 تا 20 میلیون تومان ارزشمندترین میان‌رده‌های شیائومی را در بر می‌گیرد. محصولاتی که قیمتی معقول دارند و از نظر طراحی و مشخصات فنی به‌روز شانه به شانه قاتلین پرچمدار و پرچمداران پایه قرار می‌گیرند. مواردی مانند نمایشگر و دوربین باکیفیت، ظرفیت و ماندگاری باتری و توان شارژ بالا، تراشه قدرتمند و جدید از جمله ویژگی‌های قابل توجه در این رده از گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شوند.

 

گوشی موبایل شیائومی Poco F5 5G

گوشی شیائومی Poco F5 5G از جدیدترین و قدرتمندترین میان‌رده‌های زیر برند پوکو در سال 2023 محسوب می‌شود. گوشی ظاهر متفاوتی با نسخه پرو خود دارد و طراحی آن به‌خصوص در قاب پشتی و ماژول دوربین مینیمال‌تر و ساده‌تر است و مانند بسیاری از میان‌رده‌های شیائومی از گواهینامه IP53 برخوردار است. نمایشگر دستگاه از یک پنل 120 هرتز 6.67 اینچ آمولد با رزولوشن FHD+ و توانایی نمایش 68 میلیارد رنگ و محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس 5 تشکیل شده است. استفاده از تراشه جدید و نسبتاً قدرتمند 4 نانومتری Snapdragon 7+ Gen 2 با پشتیبانی از فناوری 5G دیگر برگ برنده این گوشی جذاب است. این تراشه شامل پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.91 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 725 می‌گردد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی سه‌گانه 64/8/2 مگاپیکسل با فیلمبرداری 4K، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل با فیلمبرداری FHD، بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi 6، حسگر اثرانگشت کنار دستگاه، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با توان شارژ 67 وات (شارژ کامل در 46 دقیقه) و درگاه USB-C اشاره کرد.

 

گوشی پوکو F5 5G شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi 12 5G

گوشی شیائومی Xiaomi 12 5G نسخه پایه پرچمداران 2021 این برند و از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های شیائومی در این بازه قیمتی است که حالا پس از معرفی دو نسل بعد از آن از نظر قیمت و مشخصات فنی به یکی از ارزشمندترین گوشی‌های پرچمدار موجود در ایران تبدیل شده؛ هر چند بعید به نظر می‌رسد این گوشی برای مدت زیادی در بازار موجود بماند. گوشی شیائومی 12 یک پرچمدار واقعی است که با توجه به سال ساختش حالا با قیمت یک میان‌رده به فروش می‌رسد و چه از نظر طراحی و کیفیت ساخت و چه از نظر مشخصات فنی در بالاترین سطح قرار دارد. ظاهر خاص و چشم‌نواز محصول از همان طراحی خانواده Xiaomi 12 بهره می‌برد و در مورد مشخصات فنی آن می‌توان به نمایشگر 120 هرتز 6.28 اینچ آمولد با رزولوشن FHD+ و پوشش گوریلاگلس ویکتوس، تراشه پرچمدار و 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 1، دوربین سه‌گانه 50/13/5 مگاپیکسل با فیلمبرداری 8K، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با فیلمبرداری FHD، اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط برند مطرح هارمن کاردن، شبکه Wi-Fi 6، حسگر اثرانگشت اپتیکال زیرر نمایشگر، بلوتوث 5.2، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 67 وات (شارژ کامل در 39 دقیقه)، شارژ بی‌سیم 50 وات (شارژ کامل در 53 دقیقه) و شارژ معکوس بی‌سیم 10 وات اشاره کرد.

 

گوشی موبایل شیائومی 12 5G

 

سوالات متداول درباره بهترین گوشی‌های شیائومی سال 2024

 

·         بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران کدام است؟

در حال حاضر بهترین گوشی حال حاضر شیائومی پرچمداران سری Xiaomi 14 هستند. این خانواده که به دلیل قیمت بالا در لیست گوشی‌های این مقاله ذکر نشدند، شامل سه عضو پایه، پرو و الترا هستند. نسخه پرو با تمرکز بر مشخصات فنی و پردازشی قدرتمندترین گوشی حال حاضر شیائومی و نسخه الترا با تمرکز بر تجربه دوربین بهترین گوشی این برند برای عکاسی و فیلمبرداری به شمار می‌روند.

 

·         بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت کدام است؟

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (همانطور که در لیست بالا نیز اشاره شد) گوشی Poco C40 شیائومی است که علی‌رغم قیمت بسیار ارزان خود، طراحی ظاهری بسیار خوب و امکانات مناسبی ارائه می‌دهد. اما اگر با هزینه بیشتر قصد خرید میان‌رده‌ جدید و به نسبت ارزشمندی از برند شیائومی دارید گوشی‌های خانواده جدید سری Note 13 ردمی ارزشمندترین و متنوع‌ترین مدل‌ها را برای انتخاب در اختیار شما می‌گذارند. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری در وبلاگ ایکالاتو با مدل‌های برتر در این زمینه‌ها نیز آشنا شوید.

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display