جستجو

معرفی بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در 2023

معرفی بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در 2023

 

سامسونگ را به جرأت می‌توان برترین برند تولیدکننده گوشی اندرویدی حال حاضر دانست که سالهاست رتبه اول فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. محصولات سامسونگ ضمن پیشگام بودن در عرصه فناوری، از کیفیت ساخت بالا و مشخصات بسیار خوبی برخوردار هستند. همچنین کاربران با خرید گوشی‌های سامسونگ وارد اکوسیستم گسترده، جذاب و کاربردی این برند می‌گردند که امکانات و ویژگی‌های خلاقانه‌ای را ارائه می‌کند. گوشی‌های موبایل سامسونگ شامل مدل‌های تاشو سری Galaxy Z، پرچمداران سری S، سری شبه پرچمدار Galaxy S FE و گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سری Galaxy A و Galaxy M می‌گردد. گفتنی است سال 2023 میلادی با تغییرات قابل توجهی در طراحی ظاهری، مشخصات فنی و همچنین دوربین گوشی‌های سامسونگ همراه بود و محصولات این برند با بهبودها و پیشرفت‌های متعددی روانه بازار شدند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران بپردازیم، با ما همراه باشید.

 قیمت گوشی سامسونگ

بهترین گوشی های گلکسی 2023 سامسونگ

 

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر کاربران

با اطمینان می‌‌توان ادعا کرد تمامی گوشی‌های سامسونگ نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند و به صورت کلی این برند طرفداران بسیاری دارد؛ اما چگونه می‌توان بهترین مدل‌ها از نظر کاربران را مشخص کرد؟ به نظر می‌رسد هیچ راهی بهتر از بررسی نتایج عملی یا همان میزان فروش مدل‌های مختلف این موضوع را نشان نمی‌دهد. بررسی آمارهای فروش محصولات غول فناوری کره‌ای نشان می‌دهد به ترتیب میان‌رده‌ها و مدل‌های اقتصادی سری گلکسی A و سپس پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ بیشترین محبوبیت و فروش را در اختیار دارند. به همین دلیل در ادامه با پرفروش‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران در این دو خانواده آشنا می‌شویم.

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سری S

در سالهای گذشته سامسونگ بهترین گوشی‌های سامسونگ را با مدل پلاس یا الترا تحت سری S و مدل پلاس یا الترا تحت سری Note عرضه می‌کرد. با ادغام سری گلکسی نوت سامسونگ با سری اس و معرفی مدل Galaxy S22 Ultra در سال 2022، مدل‌های گلکسی S الترا به قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ تبدیل شدند که با به ارث بردن قلم S-Pen مشهور سری Note، حالا نه تنها طرفداران این سری بلکه علاقه‌مندان سری S سامسونگ را نیز در اختیار دارد. در زمان نگارش این مطلب، مدل گلکسی S23 الترا جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ در سری S محسوب می‌شود. بیائید تا کمی مشخصات و قابلیت‌های این گوشی را بررسی کنیم.

قیمت گوشی s22 ultra 256

گوشی Galaxy S23 Ultra همان زبان طراحی Galaxy S22 Ultra را دنبال می‌کند و از نظر طراحی ظاهری با گوشه‌های تیز خود بیشتر شبیه به گوشی‌‌های فقید گلکسی نوت سامسونگ است و از نسل‌های قبل از جمله S21 الترا با گوشه‌های مدور فاصله گرفته است. لنزهای دوربین حالا مستقیماً درون حفره‌هایی روی قاب پشتی قرار گرفته و دیگر خبری از برجستگی جزیره دوربین نیست. این گوشی مانند نسل قبل میراث‌دار مهمترین ویژگی سری نوت یعنی قلم S-Pen است که حالا از پایین‌ترین تأخیر در میان تمامی نسل‌های قبلی برخوردار است.

سامسونگ همواره در پرچمداران سری S خود جدیدترین و قدرتمندترین مشخصات فنی ممکن از جمله پیشرفته‌ترین نمایشگر، تراشه و دوربین موجود را ارائه می‌دهد. گوشی گلکسی 23 الترا از باکیفیت‌ترین صفحه نمایش حال حاضر ساخت سامسونگ یعنی پنل 6.8 اینچ 120 هرتز Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی 1750 نیت، رزولوشن QHD+ و لایه محافظ گوریلاگلس ویکتوس 2 استفاده می‌کند. این مدل از نسخه اورکلاک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام که به صورت اختصاصی برای این گوشی تقویت شده بهره می‌برد که شامل پردازنده با حداکثر فرکانس کاری 3.36 گیگاهرتز و گرافیک Adreno 740 می‌گردد. از دیگر مشخصات جذاب این گوشی می‌توان به دوربین اصلی با سنسور 200 مگاپیکسل، سیستم عامل اندروید 13 با امکان ارتقاء اندروید به نسخه 14 و رابط کاربری One UI 6، فریم از جنس آلومینیوم زرهی، گواهینامه IP68، قابلیت Dex، بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi 6e سه‌بانده، حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش التراسونیک، اسپیکرهای AKG، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات و درگاه USB-C 3.2 اشاره کرد.

 بهترین گوشی گلکسی S 2023 سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ در سری A از نظر کاربران

سری A سامسونگ یکی از متنوع‌ترین خانواده‌های گوش سامسونگ است که از میان‌رده‌های قدرتمند تا گوشی‌های اقتصادی با قیمت بسیار به‌صرفه را شامل می‌شود. اگر سیاست‌گذاری محصولات سامسونگ مانند سالهای قبل بود، اکنون می‌بایست به طور معمول گوشی با نام Galaxy A73 را با لقب بهترین مدل سری A سامسونگ معرفی می‌کردیم؛ اما امسال سامسونگ این مدل را رونمایی نکرد و به با توجه مشخصات و قیمت گوشی Galaxy S23 FE به نظر می‌رسد این گوشی قرار است نقش Galaxy A73 البته با جایگاه اندکی بالاتر را بازی کند. بنابراین در سال میلادی جاری (2023( عنوان برترین گوشی سری A به Galaxy A54 تعلق می‌گیرد.

قیمت گوشی a73

گوشی Galaxy A54 با الهام از سری پرچمدار گلکسی S طراحی شده و ظاهری مشابه مدل پایه و پلاس این خانواده دارد. فریم این گوشی از جنس پلاستیک با کیفیت و قاب پشتی از جنس گوریلاگلس 5 ساخته شده و همچنین از گواهینامه IP67 برخوردار است. صفحه نمایش میان‌رده برتر سامسونگ مانند همیشه یک پنل 6.4 اینچ 120 هرتز با کیفیت Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و لایه محافظ گوریلاگلس 5 است. این گوشی اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1 را اجرا می‌کند و به تراشه 5 نانومتری اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 1380 شامل پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 مجهز شده است. دوربین گلکسی A54 یک ماژول سه‌گانه 50/12/5 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال OIS که با دوربین سلفی 32 مگاپیکسل همراهی می‌شود و هر دو دوربین از قابلیت فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات فنی گوشی گلکسی A54 سامسونگ می‌توان به بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi 6، حسگر زیر صفحه نمایش اپتیکال، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با توان شارژ 25 وات و درگاه USB-C 2.0 اشاره کرد.

قیمت a54 128

بهترین گوشی گلکسی A 2023 سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

قطعاً همان‌طور که انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بالاترین کیفیت دوربین را در میان محصولات سامسونگ ارائه می‌کنند و این یعنی برای برخورداری از با کیفیت‌ترین دوربین سامسونگ می‌بایست به سراغ سری گلکسی S23 این برند برویم. لازم به ذکر است در چند سال گذشته سامسونگ سری پرمیوم، گران‌قیمت و تاشوی گلکسی Z را نیز به جمع محصولات خود اضافه کرده است. در حال حاضر آخرین مدل‌های ارائه شده در خانواده گوشی‌های تاشو و منعطف این برند Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 هستند که اگر چه مشخصات دوربین آنها بالاتر (یا در مقایسه با Galaxy S23 Ultra برابر) با پرچمداران سری S23 سامسونگ نباشد؛ اما از دوربین‌ بسیار با کیفیت و عالی برخوردار هستند. آنچه تجربه عکاسی و فیلمبرداری گوشی‌های تاشوی سامسونگ را خاص می‌کند، قابلیت Flex Mode است که به وسیله آن می‌توان گوشی‌ را با زاویه 90 درجه بر روی سطح صاف قرار داد و از ویژگی‌های جذاب نرم‌افزار دوربین که برای این قابلیت بهینه شده به صورت کاربردی و خلاقانه استفاده کرد.

 مشخصات s23 ultra

بهترین دوربین در گوشی های سامسونگ

 

مناسب ترین گوشی سامسونگ از نظر قیمتی

در بخش پایانی این مقاله اقتصادی‌ترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را بررسی می‌کنیم. اگر از مدل‌های متنوع گوشی Galaxy A04 بگذریم که توسط یک تولیدکننده ثالث تحت برند سامسونگ ساخته می‌شوند، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ که مستقیماً توسط این برند تولید می‌شوند Galaxy A14 نسخه 4G است. به طرز شگفت‌انگیزی گوشی‌ Galaxy A14 و مدل‌های پیشین آن با توجه به قیمت رقابتی و مشخصات مناسب، از پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌‌شوند. ازجمله این مشخصات می‌توان به نمایشگر بزرگ 6.6 اینچ PLS-LCD با رزولوشن FHD+، سیستم عامل اندروید 13، تراشه 12 نانومتری Helio G80، تا 6 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، بلوتوث 5.1 و حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور کنار دستگاه اشاره کرد. همچنین این محصول از باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ 15 وات بهره می‌برد که ظرفیت باتری برای یک گوشی در این بازه قیمتی بسیار رضایت‌بخش است.

 قیمت گوشی سامسونگ a14

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ از نظر کاربران

 

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display