جستجو

بهترین ساعت هوشمند زنانه در سال های اخیر کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند زنانه در سال های اخیر کدام است؟

ساعت‌های هوشمند از جمله محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هستند که پیدایش آنها بی شباهت با به حقیقت پیوستن داستان‌های علمی تخیلی نبود. نسخه‌های اولیه ساعت هوشمند در حقیقت نوعی نمایش‌دهنده اطلاعات، پیام‌ها و اعلانات گوشی موبایل بودند؛ هر چند اولین نسل‌ اسمارت واچ برندهای مطرح مانند ساعت Gear سامسونگ از قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند مکالمه و حتی دوربین نیز بهره می‌بردند. به مرور و با پیشرفت فناوری این محصولات قدرتمندتر شده و به مشخصات فنی، سیستم پردازشی و انواع حسگرها از جمله سنسورهای سلامتی مجهز شدند. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند علاوه بر نمایش اعلانات و دریافت تماس‌های گوشی به نوعی دستیار هوشند و دستگاه ردیاب تندرستی تبدیل شده‌اند. همچنین برخی مدل‌های جدیدتر با پشتیبانی از eSIM و GPS داخلی حالا قادر به مکالمه، مسیریابی و اجرای اپلیکیشن‌های ورزشی (البته مکالمه مستقل فقط در خارج از کشور میسر است) به صورت مستقل از گوشی هستند.

در ادامه مسیر رشد و تکامل اسمارت واچ‌ها و به موازات پیشرفت‌های فنی این محصولات، گوشی‌های هوشمند از نظر تنوع و کیفیت تجربه کاربری نیز با ارتقاء مناسبی همراه شده‌اند و مدل‌های متنوع با تمرکز بر فعالیت‌های مختلف تحت عنوان ساعت‌ هوشمند ورزشی یا ساعت هوشمند زنانه به بازار عرضه شدند. در میان لیست بلندبالای مدل‌های مختلف این محصولات، مدل‌هایی که از ابعاد و طراحی ظریف‌تر و همچنین قابلیت‌های مناسب بانوان بهره می‌بردند با عنوان ساعت‌ های هوشمند زنانه مشهور شدند. این مدل‌ها طراحی جمع و جورتر و ظریف‌تری دارند و علاوه بر ویژگی‌های عمومی این نوع گجت، از قابلیت‌های مخصوص بانوان برخوردار هستند.

 

بهترین ساعت های هوشمند زنانه بازار

 

ویژگی های تاثیر گذار در کیفیت ساعت هوشمند زنانه

ساعت هوشمند مخصوص بانوان به جز اختلاف در ابعاد و طراحی و بهره‌مندی از قابلیت‌های مخصوص زنانه تفاوت خاصی با دیگر ساعت‌ها ندارد. معمولاً در مدل‌هایی که در دو سایز تولید می‌شوند، نسخه کوچکتر برای خانم‌ها مناسب‌تر بوده و در برخی مدل‌ها نسخه بانوان چه از نظر ظاهر فیزیکی و چه از نظر توانایی‌ها و ویژگی‌ها برای این گروه از کاربران بهینه شده‌‌اند.

 

طراحی ظاهری ساعت هوشمند زنانه

همان‌طور که اشاره شد مدل‌های ساعت بانوان اغلب از طراحی کوچکتر، بدنه ظریف‌تر و جمع و جورتری بهره می‌برند. همچنین انتخاب نسخه کوچکتر (اغلب حدود 40 میلی‌متری) استفاده از بندهای با رنگ‌های خاص یا بندهای فلزی یا فانتزی ظریف و خاص جلوه‌ای متناسب‌تر با استفاده خانم‌ها به این محصولات می‌بخشد.

 

سخت‌افزار ساعت هوشمند بانوان

ساعت های هوشمند زنانه از همان سخت‌افزار موجود در سایر انواع این دستگاه بهره می‌برند و بسته به مدل آن از نمایشگرهای LCD یا AMOLED با فرم دایره یا مستطیل، تراشه‌های اختصاصی، سیستم عامل، بلوتوث، Wi-Fi، GPS داخلی، باتری با ماندگاری شارژ بالا و انواع حسگرهای سلامتی از قبیل قدم شمار، سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و غیره بهره می‌برند.

 

قیمت ساعت هوشمند زنانه

 

نرم‌افزار ساعت هوشمند زنانه

تمامی ساعت‌های هوشمند از سیستم عامل یا رابط کاربری اختصاصی این نوع محصولات استفاده می‌کنند. از جمله سیستم‌های عامل مطرح ساعت‌های هوشمند می‌توان به سیستم عامل Watch OS ساعت‌های اپل واچ، سیستم عامل Wear OS گوگل، سیستم عامل تایزن Tizen ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch سامسونگ اشاره کرد. ضمناً اغلب ساعت‌های هوشمند برندهای چینی از رابط کاربری مستقل و اختصاصی خود بهره می‌برند.

 

قابلیت‌های ساعت هوشمند زنانه

ساعت‌های هوشمند مناسب بانوان مانند سایر مدل‌های این گجت‌ها از ویژگی‌های کاربردی و جذابی بهره می‌برند. اغلب این دستگاه‌ها اعلانات، پیام‌ها و تماس‌های دریافتی روی گوشی را نمایش و به کاربر امکان پاسخ یا قبول و رد تماس را می‌دهند. امکان کنترل پخش موسیقی، دوربین و بسیاری اپلیکیشن‌های دیگر گوشی نیز روی بیشتر ساعت‌های هوشمند وجود دارد. برخی مدل‌های پرچمدار ساعت‌های هوشمند که به میکروفون و اسپیکر مجهز هستند قابلیت مکالمه نیز فراهم بوده و در نسخه‌های با پشتیبانی از eSIM و GPS داخلی امکان عملکرد مستقل ممکن شده است.

همچنین بسیاری از ساعت‌های هوشمند یک ردیاب تندرستی پیشرفته هستند و به قابلیت‌هایی از جمله قدم شمار، شمارش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، الکتروکاردیوگرافی یا نوار قلب (ECG)، پایش کیفیت خواب و سطح استرس کاربر مجهز شده‌اند. اما قابلیت مهمی که یک ساعت هوشمند را برای بانوان بسیار کاربردی می‌سازد سرویس یا اپلیکیشن آن دستگاه با امکان رصد، زمانبندی و آیتم‌های بهداشتی مرتبط با زنان از جمله قاعدگی و سیکل آن و باروری است.

 

ویژگی های ساعت های هوشمند زنانه

 

معرفی چند مدل از بهترین ساعت هوشمند زنانه قیمت مناسب

در ادامه مقاله با چند مدل از ساعت های زنانه سامسونگ و شیائومی که برای کاربری بانوان بسیار مناسب هستند آشنا می‌شویم. در برند سامسونگ مدل اختصاصی برای خانم‌ها وجود ندارد و تمامی مدل‌ها از اپلیکیشن‌ و سرویس مرتبط با بهداشت زنان پشتیبانی می‌کنند. تمامی محصولات اصلی این برند در دو نسخه کوچک و بزرگ ارائه می‌شوند که نسخه کوچکتر با قابلیت‌های فنی مشابه از نظر ابعاد و وزن برای خانمها مناسبتر هستند. در مقابل برخی زیر برندهای شیائومی مدل‌هایی که اختصاصاً با جامعه هدف زنان وجود دارند که از امکانات ویژه‌ای برای این دسته از کاربران بهره می‌برند.

 

معرفی چند مدل از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه

 

ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 سامسونگ

سری گلکسی واچ 6 ششمین و جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند که در دو نسخه پایه و کلاسیک عرضه می‌شوند. مدل پایه به نسبت کلاسیک که از طراحی ساده‌تر و ظریف‌تری برخوردار است، خود در دو نسخه 40 و 44 میلی‌متر به فروش می‌رسند و نسخه 40 میلی‌متر برای خانم‌ها ایده‌آل به نظر می‌رسد. این ساعت اگر چه از نظر ابعاد و طراحی ظاهری برای بانوان مناسب به نظر می‌رسد؛ اما به آخرین مشخصات فنی محصولات سامسونگ مجهز شده و همچنین بسیار با دوام است. این محصول از گواهینامه IP68 و 5ATM برخوردار است و تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومت دارد که آن را برای ورزش‌های آبی مناسب می‌کند. سازگاری این ساعت با استاندارد نظامی MIL-STD-810H، فریم آلومینیومی و شیشه محافظ یاقوت کبود نشان می‌دهد که با یک ساعت جان‌سخت و بسیار مقاوم رو به رو هستیم.

از مشخصات فنی این محصول می‌توان به صفحه نمایش SuperAMOLED با قابلیت همیشه روشن AOD، سیستم عامل Wear OS 4 گوگل با رابط کاربری OneUI Watch 5، تراشه 5 نانومتری Exynos W930، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، میکروفون و اسپیکر داخلی با قابلیت مکالمه، بلوتوث 5.3، شبکه Wi-Fi، قابلیت GPS داخلی و شارژ بی‌سیم 10 وات اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ مناسب زنان

 

ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 سامسونگ

ساعت‌های خانواده Galaxy Watch 5 به عنوان نسل پیشین گلکسی واچ 6 و در دو مدل پایه و پرو عرضه می‌شوند که مانند نسل قبل با دو اندازه 40 و 44 میلی‌تری به فروش می‌رسند. در این سری نیز نسخه 40 میلی‌متری مدل پایه انتخاب مناسبی برای بانوان محسوب می‌شود. مشخصات و قابلیت‌های این مدل تقریباً مشابه نسل بعدی (گلکسی واچ 6) است و تفاوت‌ها به استفاده از تراشه 5 نانومتری Exynos W920، بلوتوث 5.2 و حافظه رم 1.5 گیگابایت محدود می‌شود.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ

 

معرفی چند مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Lady Watch L11 Pro شیائومی

برند کیسلکت یکی از زیرمجموعه‌های فرعی شیائومی است که ساعت‌های هوشمند اختصاصی برای بانوان نیز تولید می‌کند. سری ساعت‌های زنانه L11 این کمپانی کاملاً با هدف جذب مخاطب از میان خانمها و در دو مدل پایه و پرو عرضه می‌شود. در این قسمت با ساعت هوشمند کیسلکت مدل L11 Pro آشنا می‌شویم کهیکی از بهترین ساعت هوشمند زنانه قیمت مناسب بوده و نام ساعت زنانه را نیز بر روی خود دارد. طراحی محصول زیبا، ظریف و مناسب کاربران خانم است. فریم محصول از جنس آلیاژ روی و صفحه نمایش 1.3 اینچ آن از نوع LCD بوده، نسخه بلوتوث دستگاه 5.0 است و به دلیل استفاده از سنسور VC32SV از قابلیت‌هایی نظیر ضربان قلب و اکسیژه خون بهره می‌برد. دستگاه با برخورداری از گواهینامه IP68 در مقابل گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم است و با باتری 330 میلی‌امپر ساعت تا 15 روز استفاده معمولی و تا 30 روز حالت آماده به کار را پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگاری دارد.

 

ساعت هوشمند زنانه کیسلکت L11 Pro شیائومی

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Pro

سری می بند شیائومی با ارائه مدل‌های پرو رسماً از تعریف دستبند هوشمند فاصله می‌گیرد و پا به دنیای ساعت‌های هوشمند می‌گذارد که البته به دلیل ابعاد ظریف خود برای استفاده بانوان بسیار مناسب است. ساعت هوشمند شیائومی می بند 7 پرو با فرم مستطیلی فقط 21 گرم وزن دارد و جنس بدنه آن پلاستیک با کیفیت و بند ساده آن از نوع سگکی و جنس آن سیلیکونی است. از جمله مشخصات این محصول می‌توان به نمایشگر 1.64 اینچ OLED، بلوتوث 5.2، GPS داخلی، باتری 235 میلی‌آمپر، گواهینامه مقاومت در برابر آب 5ATM، فاچ فیس متنوع و قابلیت شخصی‌سازی، نمایش اعلانات، پیامها و تماس‌ها، سنجش اکسیژن خون SPO2، ضربان سنج قلب و کنترل موسیقی اشاره کرد.

 mi band 7 pro قیمت

ساعت هوشمند زنانه شیائومی بند 7 پرو

نظر خود را وارد نمایید.
Filters
Sort
display